استیپه را بازنشسته می کنم!

دنیل کورمیر علاوه بر پیروزی در ریمچ برابر میوچیچ ، می خواهد حریف را به بازنشستگی بفرستد.

17:13 31/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۱۵۵

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، دنیل کورمیر قهرمان دسته سنگین وزن UFC پس از مدتها دوری از مبارزه آگوست امسال به قفس باز خواهد گشت. حریف او در مبارزه پیش رو کسی نیست جز استیپه میوچیچ قهرمان سابق این دسته.
کورمیر و میوچیچ پیش از این یک بار در جولای سال ۲۰۱۸ و در رویداد UFC 226 به مصاف همدیگر رفتند که این کورمیر بود که با ناک اوت در همان راند اول به پیروزی رسید و کمربند قهرمانی سنگین وزن را از کف فایتر کروات خارج کرد.
حال این دو فایتر قرار است ریمچی جذاب و پرهیجان در UFC 241 داشته باشند و DC علاوه بر پیروزی در این نبرد می خواهد میوچیچ را به بازنشستگی بفرستد.
“استیپه هر چه می خواهد می تواند بگوید. او می تواند بگوید که دنیل احمق است با چنین است و چنان است اما در نهایت من هستم که پیروز می شوم درست همانند دفعه قبل که پیروز شدم و این چیزیست که رخ خواهد داد و استیچه بعد از این مبارزه تمام خواهد شد. بعد از این نبرد برای استیپه خیلی سخت خواهد بود که به جایی که قبلاً آنجا بوده بار دیگر بازگردد چون این بار این باخت او را خواهد شکست. من می دانم چون دیدم که دومین مبارزه من برابر جان جونز چه کار با من کرد. تقریباً من را شکست اما تجربیات زندگانی من باعث شد که بار دیگر سرپا شوم اما میوچیچ چنین چیزهایی ندارد‌. وقتی او این بار هم ببازد فکر می کنم که قادر به بازیابی خودش نباشد.این برای او بسیار سنگین خواهد بود.”
مبارزه دوم کورمیر برابر میوچیچ ۱۷ آگوست ۲۰۱۹ به میزبانی The Honda Center آناهایم کالیفرنیا برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز