تایرون وودلی در مسیر بازگشت به سلطنت!

تایرون با وجود مصدومیت در اندیشه بازگشت به قفس یو اف سی است.

14:24 01/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۱۶۷

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، تایرون وودلی قهرمان سابق یو اف سی که به علت آسیب دیدگی انگشتش قادر به مبارزه در قفس نیست در آخرین مصاحبه خود با یک برنامه تلویزیونی از تمایلش برای بازپس گرفت تاج و تختش در قفس خبر داده است. هفته گذشته اعلام شد که تایرون وودلی، دیگر قادر به مقابله با رابی لاولر در روز ۲۹ ژوئن به علت «آسیب دست» نیست.
وودلی در این باره گفت: “من از سال ۲۰۰۵ در حال مبارزه بودم و این اولین باری است که من متعهد به مبارزه هستم و باید با خودم رو راست باشم. لطفا دعا نکنید من به جراحی نیاز ندارم”.

در حقیقت مشکلی که برای انگشت تایرون بوجود آمد ،در جریان مبارزه با ‘دارن تیل’ بود که به مفصل انگشتش آسیب جدی وارد شد.

تایرون وودلی در رابطه با آسیب دستش گفت: “می توانم استخوان را حرکت دهم و بالا و پایین کنم. مشکلی جدی جز درد شدید نداشته ام”. اما به نظر می رسد برای بازگشت باید خود را بطور کامل درمان کند، چون در ام ام ای انگشت ها حرف اول را می زنند! بدون دست هیچ مبارزه ای ممکن نیست.

وودلی در پاسخ به UFC گفت است که روند پیشرفت ممکن است زمان بر باشد تا دوباره بتواند مبارزه کند. این مسئله در واقع خبرِ غم‌انگیزی برای طرفداران تایرون بود. زیرا همه منتظر تماشای مسابقه او با حریفش بودند. اگر چه یک جدول زمانی مشخص برای بازگشتش معلوم نشده است و همچنین وی مطمئن نیست که مسابقه بعدی دوباره با لاولر خواهد بود، اما همچنان از آمادگی خود برای بازگشتی پر قدرت به قفس صحبت می کند.
تایرون در مورد بازی خود با رابی لاولر گفت:”این مبارزه برای من به اندازه رابی مهم نبود، من نیازی به اثبات چیزی ندارم. او کسی است که من کمربندش را گرفتم. من توانایی او برای کسب پول را از او سلب کردم. من حتی توانایی او در داشتن یک سکوی بزرگ در مبارزه را از او گرفتم. برای من، این فقط یک بیانیه قوی برای UFC و هر کس دیگری است”.
تایرون در پایان، در رابطه با بازگشت خود به قفس گفت:” من در راه برگشت به تخت سلطنت هستم. حاضرم کمربند خود را دوباره پس بگیرم. من می‌خواهم به آنجا برگردم و آنچه را که مال من است بردارم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز