ریمچ میودر و پاکیائو در ژاپن!

فلوید از برگزاری مبارزه دوم برابر “پَک مَن” در توکیو خبر داد.

20:07 26/شهریور/1398
شناسه خبر: ۳۷۴۵

به گزارش mma.ir ، فلوید مِیوِدِر قهرمان افسانه ای و بی شکست دنیای بوکس پس از مبارزه برابر کانر مک گرگور در سال ۲۰۱۷ و پیروزی برابر بدنام ایرلندی رکورد خود را به ۵۰-۰ رسانید و مجدداً به بازنشستگی برگشت و تنها در یک مبارزه تشریفاتی به مصاف تنشین ناسوکاوا رفت و در همان راند اول حریف ژاپنی را با ناک اوت فنی شکست داد و پول بدون دردسری را به جیب زد.

میودر چند روز پیش هم در صفحه شخصی اینستاگرامی خود با انتشار ویدیویی کوتاه از ریمچ برابر مِنی پاکیائو دیگر بوکسر نامدار فیلیپینی خبر داد. مبارزه ای که گویا قرار است یک مبارزه تشریفاتی (exhibition match) باشد و نتیجه آن هر چه که شد در رکورد طرفین ثبت نخواهد گردید. فلوید توضیح زیادی در این ویدیو نداد و تنها نکته قابل توجه اینکه این مبارزه در توکیو ژاپن برگزار خواهد گردید. پس این احتمال وجود دارد که سازمان ژاپنی RIZIN که مبارزه میودر برابر ناسوکاوا را سازماندهی کرده بود اکنون به دنبال برگزاری یک مبارزه تشریفاتی دیگر بین میودر و پاکیائو است.

اولین رویارویی فلوید میودر و منی پاکیائو به مِی سال ۲۰۱۵ باز می گردد جایی که میودر موفق شد پس از دوازده راند مبارزه با رای متحد داوران پک من را شکست دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز