صلح شاید ، دوستی نه!

حبیب نورماگومدوف: :ممکن است عذرخواهی کانر را بپذیرم اما با او دست نخواهم داد.”

13:04 20/مهر/1398
شناسه خبر: ۴۲۷۷

به گزارش mma.ir ، تا جایی که به خاطر داریم مبارزه ای بزرگتر و پرهیجان تر از مبارزه قهرمانی سبک وزن UFC بین حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور در تاریخ MMA وجود نداشته است.

از حواشی پیش از مبارزه که شامل حمله به اتوبوس حاملان فایتران یو اف سی و شکستن شیشه اتوبوس و آسیب دیدن چند تن از آنان توسط کانر و همراهانش گرفته تا حمله حبیب به دیلون دنیس (هم تیمی کانر) پس از پیروزی اش بر بدنام ایرلندی و محرومیت هایی که برای آنها در نظر گرفته شد.
برای همگان مشهود است که هم حبیب و هم کانر در حال حاضر همانند دو دشمن هستند و از همدیگر متنفرند و صلح در حال حاضر بین این دو مبارز اگر چه دشوار به نظر می رسد ولی غیرممکن نیست. اما به گفته حبیب دست دادن او با کانر پس از تمامی اتفاقات رخ داده بین آنها ممکن نیست!
“در حال حاضر برای دست دادن با او آماده نیستم. هر کسی ممکن است اشتباه کند و انسان کاملی وجود ندارد. هر کسی عیبی دارد، من هم دارم او هم دارد.”
حبیب پس از طی دوران محرومیتش در رویداد UFC 242 به قفس بازگشت و از عنوان قهرمانی خود برابر داستین پویریر با موفقیت دفاع کرد. اما در سمت مقابل کانر پس از طی محرومیتش که مدتش کمتر از مدت محرومیت حبیب بود تا له امروز به قفس مبارزه بازنگشته ولی همچنان با جنجال آفرینی هایش تیتر رسانه ها بوده است. از شکستن تلفن همراه یک هوادار تا ضربه به یک مرد مسن ایرلندی در یک بار. حبیب این قبیل کارهای ناپسند کانر را در خو و طبیعت بدنام ایرلندی می داند.
“وقتی فردی در چنین راهی به کارهای اینچنینی ادامه می دهد یعنی اینکه چنین رفتارهایی در طبیعت اوست. ما اخیراً دیدیم که او به یک پیرمرد ۷۰ ساله ضربه زده که نشانگر کمبود در اخلاقیات و رفتار است. پس من در حال حاضر آماده نیستم با چنین فردی دست بدهم تا زمانی که او متوجه برخی چیزها شود.”
اگر چه حبیب حاضر نیست با کانر دست بدهد ولی اگر کانر از او عذرخواهی کند ممکن است عذرخواهی او را بپذیرد.
“عذرخواهی ها همیشه باید مورد پذیرش قرار بگیرند. مهم نبست که او چه چیزهایی گفته بود. اگر فردی عذرخواهی کند و اشتباهاتش را بپذیرد، ما او را می بخشیم.”
در بازه کنونی ریمچ حبیب و کانر در هشت ضلعی بعید به نظر می رسد و به احتمال خیلی زیاد تونی فرگوسن حریف بعدی عقاب داغستان خواهد بود که در اوایل ۲۰۲۰ شاهد رویارویی آنان خواهیم بود. پس از آن مبارزه اگر یو اف سی مدعی جدی برای مبارزه بر سر عنوان قهرمانی نبیند حتماً خواهان برگزاری نبرد دوم بین حبیب نورماگومدوف و کانر مک گرگور خواهد شد.
“از نقطه نظر من به عنوان یک مبارز رقابت با مک گرگور مربوط به قبل است. من به چیزی برای ثابت کردن خودم نیاز ندارم اما او دارد. می دانیم که دارد. تاجران بسیاری اینجا هستند و فکر کنم که بسیاری از آنان به من خواهند گفت که با او مبارزه کنم چون مبارزه با او پولساز خواهد بود. من می بایست اول با تمام مدعیان سبک وزن مبارزه کنم و پس از آن می توانم با او مبارزه کنم تا به پروژه های کشاورزی ام منفعت ببخشم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز