هشدار حبیب به کانر!

حبیب نورماگومدوف درباره احتمال حضور مک گرگور در رویداد UFC 242 گفت ابوظبی جایی برای شلوغ بازی و شیطنت او نیست!

16:06 12/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۴۷۸

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، حدود ۲ ماه تا برگزاری رویداد UFC 242 و مبارزه عنوان قهرمانی سبک وزن بین حبیب نورماگومدوف و داستین پویریر باقی مانده است و هواداران MMA بی صبرانه منتظر بازگشت عقاب به هشت ضلعی هستند.

از طرفی شایعات و صحبتهایی نیز مبنی بر امکان حضور کانر مک گرگور در ابوظبی برای مشاهده این رویداد از نزدیک شنیده می شود. دِینا وایت رئیس یو اف سی در گفتگوی اخیر خود گفته بود که هیچ مشکلی نسبت به حضور کانر در این رویداد وجود ندارد و بدنام ایرلندی بین مردم امارات طرفدار و دوستدار بسیاری هم دارد.

در این بین حبیب نورماگومدوف به این اخبار واکنش متفاوتی داشته و به کانر نسبت به انجام هر گونه اقدام تحریک آمیزی هشدار داده است.

“اگر او می خواهد به ابوظبی بیاید مشکلی نیست. بیاید! اما او باید فقط کنار کیج بنشیند و مبارزات را تماشا کند چون انجام هر نوع ترفندی که او در آستینش دارد در ابوظبی غیرممکن است. ابوظبی نیویورک نیست و ترک آنجا سخت تر از نیویورک است.”

اشاره حبیب به اتفاقات چند سال پیش و حمله کانر و همراهانش به اتوبوس حامل فایترهای یو اف سی بود که منجر به شکسته شدن شیشه اتوبوس و زخمی شدن چند فایتر و لغو چند مبارزه مهم و کلیدی است.
“ابوظبی جایی برای شو آف و نمایش های این چنینی نیست. اگر می خواهد بیاید اشکالی ندارد اما شیطنت های او در اینجا کارایی نخواهد داشت.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز