آسپن لاد در انتظار هت تریک در قفس!

آسپن لاد در انتظار بازی مجدد با سیجارا یوبنکس در یو اف سی راچستر

16:50 28/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۱۲۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، یکی از، زنانی که نام او در قفس یو اف سی، سر و صدای زیادی را در گوش علاقه مندان ایجاد کرده ، آسپن لاد اهل کالیفرنیای آمریکا است. او مهارتهای قابل توجهی در بوکس، کیک بوکسینگ، کشتی و جوجیتسو دارد. آسپن لاد سال ۲۰۱۷ در ۲۴ سالگی توسط سازمان فایت زنان در آمریکا (invicta fc) استعدادش کشف شد. او هر دو فایت خود را در یو اف سی با پیروزی پشت سر گذاشته است. لاد ،در آخرین مبارزه ی خود در UFC 229 توانست حریف خود تونیا اوینجر را با ناک اوت شکست دهد.

اکنون، آسپن لاد باید در مقابل یوبنکس در یو اف سی راچستر نیویورک مبارزه کند. اما به نظر این مبارزه برای لاد، یک مبارزه خاص است و به راحتی مبارزات قبلی او نخواهد بود چرا که حریفش او را مجبور خواهد کرد بیش از پیش تلاش کند، چون بخوبی می داند که آسپن حریفانش را معمولا کمتر از ۱۵ دقیقه شکست می دهد.

آسپن در رابطه با این مسابقه گفت:”من احساس می‌کنم که هر مبارزه بهتر می‌شوم، چون من هرگز باشگاه را ترک نمی‌کنم. بدون توجه به حریف، بدون در نظر گرفتن مبارزه، من همیشه آموزش می‌بینم. بنابراین من در طول زمان کمی بهبود یافته‌ام و بیشتر و بیشتر یاد می‌گیرم”.
او در ادامه در مورد نتیجه بازی گفت:”همه ما یک چیز را می‌خواهیم. همه ما می‌خواهیم پیروز شویم، همه ما می‌خواهیم به داخل برویم و حریف را شکست دهیم”.
آسپن برای کسب سومین برد خود در یو اف سی، وارد قفس خواهد شد ولی ،حریف او کاملا این موضوع را می داند و قطعا به لاد این اجازه را نخواهد داد.

چیزی که روشن است انتظار علاقه مندان برای تماشای یک مبارزه هیجان انگیز و جذاب دیگر در شمال نیویورک و در قفس یو اف سی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز