آغاز به کار UFC ARABIA در ابوظبی!

ابوظبی سرویس پخش زنده مسابقات یو اف سی را در منطقه MENA راه اندازی کرد.

12:41 03/مرداد/1398
شناسه خبر: ۱۶۷۵

به گزارش mma.ir ، در ابوظبی کشور امارات،اولین اپلیکیشن پخش زنده مسابقات یو اف سی با زبان عربی در منطقه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) شروع به کار کرد.

برای نخستین بار ۲۱ کشور از منطقه منا که عمدتا عرب زبان هستند ،می توانند به این برنامه با زبان عربی دسترسی داشته باشند و تمامی مسابقات UFC را بصورت زنده مشاهده کنند. این اپلیکیشن تحت عنوان ‘UFC ARABIA’ از طریق فروشگاه اپل و گوگل پلی و همچنین نسخه ی وب در دسترس کاربران قرار گرفته است.

این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد که تمامی رویداد های UFC را در هر زمان و مکانی به صورت زنده و با زبان عربی مشاهده کنند.
عبدالرحمان الحراسی، مدیر اجرایی تلویزیون ابوظبی در این باره به خبرنگاران گفت: ” رسانه‌های ابوظبی مشتاق به خدمت به مخاطبان خود از طریق کانال‌های مختلف رسانه‌ای و رسیدن به سکوهای جدید آنلاین و دیجیتال هستند. وی ادامه داد: ” ما مفتخر هستیم که تلاش‌های ما برای ارائه این اپلیکیشن مفید واقع شده است.”

کاربران این اپلیکیشن برای مشاهده مسابقات یو اف سی بصورت آنلاین،باید اشتراک ماهانه یا سالانه خریداری کنند.

کشور امارات پس از میزبانی و ساخت اولین کیج UFC در منطقه، اینک اولین رسانه آنلاین پخش مسابقات قفس را راه اندازی کرد تا همچنان بدون رقیب در منطقه به فعالیت خود در رشته ی MMA و بویژه UFC ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز