آیا پایان سیلوا نزدیک است؟

مایک بیسپینگ:” اندرسون سیلو باید پس از باخت در UFC 237 بازنشسته شود”!

17:01 24/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۳۸

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، رویداد UFC 237 یکی از بدترین رویدادها برای افسانه های قدیمی یو اف سی بود. در حقیقت آنها مسابقات خود را در سنگین وزن و سبک وزن از دست دادند.
خوزه آلدو از قهرمانان یو اف سی ،سومین شکست خود را، در پنجمین فایت خود تجربه کرد.اما شاید نا امید کننده ترین خبر،شکست مرد عنکبوتی،اندرسون سیلوای کهنه کار بود.
سیلوای با تجربه که انتظار می رفت بازی نه چندان سختی در مقابل حریفش داشته باشد نتوانست از پس کنوییر برآید و در نهایت ناک اوت شد.اندرسون در مصاحبه خود بعد از بازی گفت:” در این بازی با مشکلاتی از سوی زانو مواجه شده بودم ولی به هر حال می خواهم به مبارزه ادامه دهم”.
اما، در واقع این شکست بسیاری سنگینی برای قهرمان میان وزن یو اف سی است ‌.او که رکورددار پیروزهای متوالی در این سازمان است،با این شکست تلخ باعث شده است که مخالفان و منتقدان هم،صدایشان درآید و خواستار آویزان کردن دستکش های مرد عنکبوتی باشند.
اندرسون که یکی از افسانه های یو اف سی است و از قهرمانان بزرگ این سازمان محسوب می شود اما او در واقع ۴۴ساله است و شاید با دوران اوجش فاصله گرفته است.
اما ،سوالی که بسیاری از مردم از خوب می پرسند این است: “او چرا هنوز در حال جنگ است؟” واقعا وقت آن نرسیده است که این اسطوره برای خدشه دار نکردن نامش هم که شده به فکر باز نشستگی باشد؟سوال که مرد عنکبوتی قفس،باید بیشتر از همیشه بصورت جدی به آن فکر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز