اثبات شایستگی شرط حبیب برای قبول ریمچ برابر کانر!

نورماگومدوف از مک گرگور خواست تا پیش از درخواست برای مبارزه دوم چند مبارزه را پیروز شود تا در صف مدعیان قرار بگیرد.

13:55 29/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، کانر مک گرگور ستاره یو اف سی و قهرمان سابق دسته سبک وزن که آخرین مبارزه اش را اکتبر سال گذشته در UFC 229 برابر حبیب نورماگومدوف با سابمیشن واگذاره کرده ، سه سالی می شود که هبچ مبارزه ای را پیروز نشده است.
حبیب نورماگومدوف قهرمان کنونی دسته سبک وزن UFC در مصاحبه اخیرش با BT Sport گفته که بدنام ایرلندی در حال حاضر و با روندی که داشته لایق ریمچ نیست.
“باید لیاقت داشته باشد. او باید پیروزی های پیاپی کسب کند تا شایسته ریمچ باشد اما در حال حاضر من به این مبارزه علاقه ای ندارم. چرا؟ او تسلیم من شد. اگر مبارزه قبلی ما یک مبارزه نزدیک بود شاید اما در حال حاضر کاری را که باید می کردم را انجام دادم. اگر تو مبارزه دیگری می خواهی باید شایستگی آن را داشته باشی.”
از سوی دیگر دِینا وایت گفته که به نظر او ریمچ بین حبیب و کانر اتفاق خواهد افتاد ولی نورماگومدوف گفته که رئیس یو اف سی تنها تصمیم گیرنده در این رابطه نیست.
“اکنون دِینا به تنهایی تصمیم نمی گیرد. من هم اینجا هستم. آنها باید به من گوش بدهند چون در حال حاضر من قهرمان هستم و می دانم که شایسته چه چیزی هستم. می دانم چه حریفانی شایستگی مبارزه بر سر کمربند دارند. الان داستین و تونی در صف هستند. نفرات دیگر؟ هیچ کس دیگری لیاقت آن را ندارد حتی اگر شما درباره کسانی که لایق تایتل شات هستند بحث کنید ولی کانر در این لیست جایی نخواهد داشت. او باید شایستگی خود را نشان دهد. آخرین برد او به ۲۰۱۶ بر می گردد. ما داریم درباره مبارزه عنوان قهرمانی و درباره بهترین بودن در دنیا صحبت می کنیم. او باید به کیج بازگردد و با چند نفر مبارزه کند و شایستگی اش را نشان دهد.آن وقت مسئله ای نیست اما در حال حاضر حریفان سرسخت و خوبی که پیروزی های متوالی دارند شایستگی مبارزهرقهرمانی را دارند.”
حبیب نورماگومدوف در حال حاضر خود را برای مبارزه برابر داستین پویریر در رویداد UFC 242 که ۷ سپتامبر به میزبانی ابوظبی برگزار می شود آماده می کند.

یک پاسخ به “اثبات شایستگی شرط حبیب برای قبول ریمچ برابر کانر!”

  1. مهدی گفت:

    دمش گرم راس میگه دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز