ادگار در راه حفظ عنوان بعدی هالووی: همه می دانند که آن برای من خواهد بود

بیش از یکسال می گذرد از زمانی که فرانکی ادگار عنوان تضمین شده پر وزن خود را در برابر مکس هالووی را در دقایق آخر مبارزه در برابر برایان اورتگا در UFC 222 در معرض ریسک قرار داد.

13:43 01/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۷۸۶

به پزارش پایکاه خبری MMA.IR ، برنامه ریزی شده بود که ادگار در مارچ ۲۰۱۸ با هالووی روبرو شود، اما هالووی به دلیل جراحت مجبور به عقب نشینی شد. به جای صبر کردن برای بهتر شدن قهرمان، ادگار مبارزه در مقابل اورتگا را قبول کرد و در راند اول ناک اوت شد. او عنوانش را به اورتگا تسلیم کرد.

زمان باعث می شود تا جزئیات یک مبارزه محو شوند. اما ادگار ۳۷ ساله مطمئن است که UFC تصمیم او را مبنی بر ریسک کردن در برابر عنوان ۶۵ کیلوگرمی اش را فراموش نکرده است – نه هالووی و نه دیگر دسته ها این قضیه را فراموش نکرده اند.

می دانم که همه می دانند این عنوان مال من است

“حتی کسانی که آن را می خواهند. می شنوید که می گویند می دانم که فرانکی باید آن را بگیرد اما…، می دانید؟ الکساندر ولکانوفسکی به مصاف جوزه آلدو خواهد رفت و ممکن است که تاثیری بر روی این موضوع داشته باشد اما فکر می کنم که همه می دانند آن عناوین از آن من است. من در تمام طول حرفه ام برایش تلاش کرده ام.

حقیقتی که باید اضافه کنم این است که در آخرین زمانی که مکس و من قرار بود ملاقات کنیم هنوز مقداری وزنم بیشتر بود. می دانم که UFC دوست دارد که به کسانی که آن را کم می کنند پاداش دهد. من در همه عمر حرفه ای ام این کار را کرده ام. من برای آن پاداش آماده ام.

هالووی بدون شک قهرمانی پر وزنان را حفط می کند، علارغم اینکه یک شکست در رده سبک وزنان در خفته گذشته در مقابل داستین پویریِر داشت. هالووی سعی دارد از نظر وزنی بالاتر بیاید و عنوان دوم را کسب کنم. او حرکت بعدی خود را اطلاع نداده است، اما رئیس UFC دانا وایت گفته است که او توقع دارد هالووی به وزن ۶۵ کیلوگرم خود برگردد و عنوانش را حفظ کند.

ادگار از تایمز ریور، نیوجرسی، در آپریل گذشته در برابر اورتگا ریباند شد و در مقابل کاب سوانسون پیروز شد. او نیمه دوم سال پیش را به دلیل پارگی بایسپس از دست داد اما می گوید که قرار است با قدرت تمام بگردد. اخیرا، او با شماره ۱ رده خروس وزنان مارلون موراس مبارزه کرده است، کسی که برنامه ریزی کرده است تا با هنری سجودو در یک مسابقه قهرمانی در ماه جون مبارزه کند.

” من این مبارزه لعنتی را می خوام، من آن افرادی نیستم که از راه خودشون بیرون میرن تا شایعه درست کنند. این در سبک من نیست. به نظر می رسد این سبک همه کسانی است که دنبالش می روند. یک جورهایی اکنون شروع کردن برای من جالب نیست.

” می دانم که من روی خط مبارزه پیروزی هستم. اما مردم می فهمند که من ریسک می کنم و برایش تلاش هم می کنم. و دوباره انجام خواهم داد چونکه من چنینخآدمی هستم.”

قهرمان سابق سبک وزنان، ادگار، تصدیق کرد که ممکن است او تنها چند سال دیگر در بالاترین سطح خود باشد اما گفته است که تمرکزش همانند همیشه است. از زمانی که حرفه اش را در سال ۲۰۰۵ شروع شد.

او می گوید:” که برای شماره ۱ بودن تلاش کرده ام و آن را به دست می‌آورم و حفظ اش می کنم تا هر زمانی که بتوانم.” او ادامه داد که در هفته گذشته الزاما چیز جدیدی درباره هالووی یاد نگرفته است، علیرغم وجود تجربه تلخ شکست از سال ۲۰۱۳ در هاوایی.
ادگار می گوید که از هالووی توقع داشته است که پس از پشت سر گذاشتن یک شکست نادر بازگردد و قطعا او یکی از کسانی است که از بازگشت هالووی به پر وزنان خوشحال خواهد بود.

“من در تعجب بودم که مکس چگونه می خواهد با کسی که از خودش بزرگتر است مبارزه کند واقعا در مبارزه دیدید که داستین بزرگتر بود” قد مکس بلند تر بود اما وزن داستین بیشتر بود که بخش بزرگی از دلیل بردنش بوده است. مکس نمی توانست او را به عقب هل دهد به شیوه ای که در مبارزات قبلی حریفان را عقب می راند. من تا حدودی از این جریان یاد گرفتم اما نه زیاد، اما فراموش نکنید من مبارز متفاوت نری نسبت به داستین هستم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز