بازگشت “بچه کالیفرنیا”!

یورایاه فِیبِر در ماه جولای به هشت ضلعی UFC باز می گردد.

20:13 08/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۲۳۴

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، یورایاه فیبر فایتر ۴۰ ساله امریکایی و کهنه سرباز دنیای MMA که پس از آخرین مبارزه اش در اواخر سال ۲۰۱۶ از دنیای کیج به دور بوده ، بازگشت مجدد خود به هشت ضلعی UFC را اعلام کرد.
فیبر با شکست بِرَد پیکِت در UFC on Fox 22 به رکورد ۳۴-۱۰ رسید و از آن زمان به بعد هرگز در هیچ مبارزه ای حضور پیدا نکرد. او اخیراً در گفتگو با دَن هاردی از Full Reptile خبر بازگشت مجدد به میادین را تایید کرد:
“می دانم که به راحتی می توانم رقابت کنم. من در فرم ایده آل باقی مانده ام. دلیلی که مبارزه را متوقف کرده بودم این بود که خودم آن را خواستم و دلیلی که به میادین بازمی گردم هم این است که خودم تصمیم به این کار گرفتم. من دیروز یک مبارزه را پذیرفتم.”
پس از مربیگری فیبر برابر تیم مک گرگور در The Ultimate Fighter ، او و کانر ارتباط خود را حفظ کردند و کانر همواره او را برای بازگشت به قفس ترغیب می کرده است.
“من و کانر در هر فرصت مناسبی با همدیگر صحبت می کنیم. او همیشه من را برای برگشت تشویق می کرد.مثلاً می گفت برگرد و با این مار مبارزه کن یا برگرد و با این راسو بجنگ! و می دانید این حرفها باعث به وجود آمدن احساسی می شود که گویی داستان شما هنوز تمام نشده!”
پس از گذران دو سال و اندی در کنار خانواده و تولید یک فیبم و افتتاح چند باشگاه ورزشی ، فیبر آماده است تا بار دیگر قدم به قفس مبارزه بگذارد آن هم در ساکرامنتو کالیفرنیا و برابر دیدگان همشهریانش اما سوال اینجاست در مقابل کدام فایتر؟باید منتظر ماند و دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز