تمایل رُز برای ریمچ اما پس از بهبودی کامل!

مدیر برنامه نامایوناس از آخرین وضعیت فایترش و زمان بازگشت احتمالی او پرده برداشت.

15:09 24/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۳۷۵

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، رُز نامایوناس کمربند قهرمانی کاه وزن زنان را ماه می امسال با شکست برابر جسیکا آندراده به فایتر برزیلی واگذار کرد.

پس از این باخت وقتی در کنفرانس خبری پس از مبارزه از او درباره هدف بعدی اش سوال شد او با شک و تردید درباره برنامه های خود صحبت کرد و همین باعث شد شایعات مختلفی از جمله امکان بازنشستگی او مطرح شد اما برایان باتلر مدیر برنامه های نامایوناس درباره وضعیت فایترش گفته که رُز در حال استراحت برای رهایی از بند آسیب دیدگی گردن است و تمایل دارد که تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ به کیج مبارازت باز گردد.

“قطعاً رُز به ریمچ برابر جسیکا علاقه مند است. طرح او برای بازگشت به مبارزه در پایان سال است. یو اف سی به ریمچ تمایل داشت اما وضعیت آسیب دیدگی گردن رُز سبب شد تا او منتظر رهایی کامل از این مصدومیت و رسیدن به آمادگی صد در صدی باشد. زمان دقیق بازگشت او به انتخاب خود اوست.”

جسیکا آندراده قهرمان جدید کاه وزن زنان در اولین دفاع از کمربند قهرمانی خود با ویلی ژانگ از چین مبارزه می کند و به نظر می رسد تمایل رُز نامایوناس نبرد با برنده مبارزه بین آندراده و ژانگ است ولی در حال حاضر مهمترین دغدغه و نگرانی او وضعیت آسیب دیدگی گردنش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز