“جو-بی” چالش بعدی برای قهرمان!

دِینا وایت گفت سهودو برای دفاع از کمربند مگس وزن خود باید با جوزف بناویدز مبارزه کند.

15:27 26/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۵۶۲

به گزارش mma.ir ، هنری سهودو (۱۵-۲) قهرمان دو دسته مگس وزن و خروس وزن UFC دوران بهبودی پس از عمل جراحی که داشت را سپری می کند و پیش بینی می شود در اواخر سال جاری یا اوایل ۲۰۲۰ به هشت ضلعی بازگردد و بنا به گفته وایت سهودو می بایست در زمان بازگشتش از عنوان قهرمانی ۱۲۵ پوند خود دفاع نماید.

وایت در گفتگو با TMZ Sports درباره مبارزه بعدی هنری سهودو گفت: “او به ۱۲۵ پوند (مگس وزن) خواهد رفت و از کمربند خود برابر جوزف بناویدز دفاع می کند و پس از آن تصمیم با اوست که با چه کسی در خروس وزن مبارزه بکند. سهودو مایل است که از هر دو کمربند خود دفاع کند و من فکر می کنم که توانایی انجام این کار در دو دسته را دارد.”

سهودو ماه گذشته با غلبه بر مارلون مورائس کمربند قهرمانی خروس وزن UFC را به کمربند قهرمانی مگس وزن خود اضافه کرد اما آسیب دیدگی شانه او باعث شد قهرمان مدتی را از تمرینات به دور باشد و هنوز مشخص نیست که اولویت اول سهودو برای مبارزه بعدی چیست؟ دفاع از کمربند مگس وزن یا دفاع از کمربند خروس وزن؟ اگر قهرمان تصمیم بگیرد که پیش از دفاع از کمربند قهرمانی خروس وزن اول از کمربند مگس وزن خود دفاع نماید، الجامین استرلینگ و پتر یان دو گزینه احتمالی برای مبارزه برابر سهودو خواهند بود اما اگر اولویت سهودو مگس وزن باشد جوزف بناویدز نخستین گزینه در صف بنا به گفته وایت خواهد بود.همچنین یورایاه فیبر نیز نباید فراموش شود. کهنه فایتر MMA که هفته اخیر در ساکرامنتو پس از پیروزی بر ریکی سایمون، سهودو را به مبارزه دعوت کرد.

اما در هر صورت شانس بناویدز بیشتر از گزینه های دیگر برای مبارزه با سهودو است. بناویدز یک بار در سال ۲۰۱۶ برابر سهودو مبارزه کرد که موفق شد در آن مبارزه با رای نامتحد داوران بر “مسنجر” پیروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز