دوس آنجوس با دشمن معامله نمی کند!

رافائل دوس انجوس پیشنهاد کوین لی برای مسابقه در وزنی دیگر را رد کرد.

16:31 29/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۱۰۱

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، رافائل دوس آنجوس که قرار است بزوری در مقابل مدعی سابق سبک وزن یو اف سی قرار گیرد، پیشنهاد او برای مبارزه در وزنی دیگر را قبول نکرد و خطاب به کوین لی گفت:”هیچ معامله ای را با دشمن نخواهم کرد”. او در ادامه با بیان این موضوع که الان زمان جنگ است و هیچ معامله ای با کوین لی ندارم، افزود: اگر او میخواهد در وزنی دیگر مبارزه کند به این دلیل است که توان آن را دارد اما من برای وزن ۷۷ کیلوگرم آموزش دیده ام و این چیزی است که می خواهم انجام دهم”. او در ادامه گفت: “آیا من می خواهم با دشمن معامله انجام دهم؟ به هیچ عنوان! اکنون وقت جنگ است و شاید ما بعدا به دوست تبدیل شویم. در حال حاضر او کسی است که در مقابل من قرارگرفته است. لی، کسی است که می خواهد رویاهای من را بگیرد که موفق نخواهد شد”.

اما شاید دلیل اینکه دوس آنجوس این پیشنهاد را رد کرده است بی دلیل نباشد، چرا که او در سبک وزن هیچ موفقیتی نداشته و بخاطر باخت های پیاپی مبارزه در این وزن را ترک کرده است. او در پاسخ به این سوال که چرا اکنون در ۷۷کیلوگرم مبارزه می کند در صورتی که قبلا در یک وزن پایین تر مبارزه می کرد گفت:”من در سبک وزن حاضر بودم اما،بدن من در طول سالها تغییر کرده است و اکنون در این وزن سازگار تر هستم”.

رافائل دوس انجوس در پایان با اشاره به باخت خود در ماه نوامبر در مقابل عثمان در رابطه با مسابقه خود با کوین لی گفت: “من فشارها را تحمل می کنم تا بازی خود را در آنجا تحمیل کنم. من می دانم که او در اوایل قوی و انفجاری ظاهر خواهد شد اما من تمام احتمالات را برسی می کنم. فکر نمی کنم بازی زیاد طول بکشد من خوب آموزش دیده ام، من ریتم خود را دیکته می کنم و اجازه نمی دهم این فاصله ایجاد شود”.
این مبارزه که به نظر بسیار حساس و دیدنی خواهد بود اولین مبارزه کوین لی در مقابل یکی از قهرمانان پیشین یو اف سی است، و او بر این باور است که این دیدار موقعیتی بسیار خوب برای به نمایش گذاشتن هنرهای رزمی وی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز