دوس سانتوس: “انگانو بالاتر از متوسط است.”

جونیور دوس سانتوس ضمن تمجید از قدرت انگانو به دنبال استفاده از نقاط ضعف او در شب مبارزه است.

18:01 04/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۴۳۵

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، جونیور دوس سانتوس قهرمان اسبق دسته سنگین وزن UFC و فرانسیس انگانو چلنجر سابق عنوان قهرمانی در تیتر مبارزات رویداد UFC on ESPN 3 به تقابل با یکدیگر خواهند پرداخت.
دوس سانتوس برزیلی در گفتگوی اخیری که با رسانه برزیلی Combate داشت درباره موضوعات مختلفی از جمله مبارزه پیش رویش برابر فرانسیس انگانو سخن گفت. سیگانو در بخشی از این مصاحبه گفت که اگر چه انگانو قدرت بسیار زیادی دارد اما تکنیک بالایی برای استفاده هر چه بهتر از قدرتش را ندارد.
“انگانو فردی با قدرت بسیار زیاد و پر روز است و فراتر از یک انسان معمولیست. همه سنگین وزن ها ضربات سختی می زنند اما او از حد متوسط بالاتر است. شما باید مراقب باشید و من فکر می کنم که او خطرناک ترین فایتر دسته سنگین وزن است اما همانطور که گفتم داشتن قدرت بدون در اختیار داشتن میزان کنترل درست ارزشی ندارد. فکر می کنم که او اشتباهاتی دارد و من سعی خواهم کرد از آنها برای برتری خودم استفاده کنم.”
انگانو در مجموع مبارزاتش تا به امروز تنها یک پیروزی با سابمیشن داشته و این در حالیست که JDS دارای کمربند مشکلی جوجیتسوی برزیلی زیر نظر یوری کارلتون است و احتمال اینکه برای کسب موفقیت مبارزه را به کف قفس بکشاند بسیار است. با این حال سیگانو ترجیح می دهد که اگر فرصتی برای تیک دان هایش پیدا نکرد به دنبال ناک اوت انگانو باشد.
“ام ام ای یعنی ام ام ای! درسته؟ شما باید برای هر موقعیتی که در مبارزه رخ می دهد آماده باشید. قصد من هرگز تیک دان کردن حریفان نبوده و نخواهد بود اما اگر فرصتی برای آن پیدا کنم در انجام تیک دان بر روی او تردید نخواهم کرد. اما تمرکز اصلی من همواره روی ناک اوت کردن است و من بسیار زیاد باور دارم که او را ناک اوت خواهم کرد.”
جونیور دوس سانتوس ۳۵ ساله با سه پیروزی پیاپی (برابر دریک لوئیس ، تای تویواسا و بلاگوی ایوانوف) به استقبال فرانسیس انگانو خواهد رفت تا در صورت پیروزی بر درنده کامرونی شانس خوبی برای دریافت تایتل شات داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز