راه من و کانر جدا از هم است!

آدِسانیا به مقایسه اش با مک گرگور واکنش نشان داد.

16:35 21/اسفند/1397
شناسه خبر: ۴۴۳

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، اسرائیل آدسانیا یکی از فایتران UFC است که خیلی سریع رشد کرده و نامش را بر سر زبان ها انداخت.

اسرائیل اولین مبارزه اش در کیج UFC را سال قبل انجام داد و با پنج پیروزی پیاپی از جمله برد برابر:بِرَد تاوارس،درک برونسون و اخیراً اندرسون سیلوا در طی این مدت به مدعی جدی برای قهرمانی میان وزن تبدیل شده است‌. این عملکرد خوب آدسانیا و صعودش به جمع بهترین های میان وزن با درخشش کانر مک گرگور قهرمان سابق دسته های پر وزن و سبک وزن یو اف سی مقایسه شده که البته واکنش خود آدسانیا به این مقایسه جالب بود. او احترام زیادی برای کانر قائل است اما اعتقاد دارد که او و کانر در راه جداگانه ای گام برمی دارند:

“مک گرگور در راه خود است و من در راه خودم. دلیل زیبایی این ورزش همین است. شاید ما سعی می کنیم به هدف و مکانی یکسان دست پیدا کنیم اما راه ما جداست. من می خواهم هر کسی را که بر سر راهم قرار گیرد از پیش رو بردارم و مغلوبش کنم. در این ۱۴ ماه من در صدر چند رویداد بوده ام و این نشان می دهد که به حوبی در راهم قدم برمی دارم. نمی گویم که الان در بالاترین نقطه قرار دارم اما می دانم کا در مسیرش گام برمی دارم و وقتی به آن برسم این خیزش را حفظ خواهم کرد. می خواهم این لحظات کلیدی را داشته باشم و همینطور این مبارزات کلیدی را. این تمام چیزیست که می خواهم”.

اسرائیل آدسانیا در رویداد UFC 236 برای کسب کمربند قهرمانی موقت میان وزن با کلوین گاستلوم نبرد دیدنی و پرهیجانی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز