شانس مجدد برای آلوارز

با کنار کشیدن ناستیوخین از تورنمنت، ادی آلوارز این شانس را دارد تا به فینال جایزه بزرگ راه یابد.

19:28 29/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۵۸۹

به گزارش mma.ir ، ادی آلوارز در رویداد ONE Championship: Dawn of Heroes و در دومین مبارزه خود برای سازمان “وان چمپیونشیپ” به مصاف ادوارد فولایانگ از فیلیپین خواهد رفت.

ابتدا قرار بر این بود که این مبارزه تنها یک سوپرفایت باشد ولی به دلیل کناره گیری تیموفی ناستیوخین (به دلیل آسیب دیدگی) از تورنمنت، سازمان نبرد آلوارز و فولایانگ را به نیمه نهایی تورنمنت جایزه بزرگ تبدیل کرد.
آلوارز (۲۹-۷ و ۱ مبارزه بی نتیجه) قهرمان اسبق بلاتور و یو اف سی در اولین مبارزه خود در قفس وان چمپیونشیپ که ماه مارس امسال برگزار شد با ناک اوت در راند اول برابر ناستیوخین تن به شکست داد.
فولایانگ (۲۱-۷) در آخرین مبارزه خود برابر شینیا آئوکی مغلوب حریف ژاپنی شد و کمربند قهرمانی خود را از دست داد‌. با این حال او اکنون این فرصت را دارد که با فتح تورنمنت با دیگر کمربند طلایی را از آن خود سازد.
برنده مبارزه آلوارز و فولایانگ در فینال تورنمنت می بایست با سایگید گوسین ارسلان علی اِف (۸-۱) مبارزه کند. ارسلان علی اِف با پیروزی بر اِو تینگ در ۲۵ ثانیه و امیرخان در زیر سه دقیقه به فینال راه یافت و اکنون در انتظار برنده مبارزه آلوارز و فولایانگ است تا حریف خود در مبارزه پایانی را بشناسد.
رویداد ONE Championship: Dawn of Heroes جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ (۲ آگوست ۲۰۱۹) و به میزبانی سالن Mall of Asia Arena شهر مانیل پایتخت فیلیپین برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز