‘صورت زخمی’ با یو اف سی تمدید کرد!

جوزه آلدو قرارداد جدیدی برای هشت مبارزه با سازمان UFC به امضا رسانید.

17:54 04/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۴۲۹

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، جوزه آلدو (۲۸-۵) قهرمان اسبق دسته پر وزن UFC گفته بود که می خواهد با اتمام قراردادش از دنیای MMA خداحافظی کند اما صورت زخمی برزیلی از این تصمیم منصرف شد و قرارداد جدیدی با یو اف سی به امضا رسانید.
آندره پدرنِیراس مربی جوزه آلدو در گفتگویی که با رسانه برزیلی Combate داشت گفت دلیل اصلی که آنها تصمیم گرفتند قرارداد جدیدی با یو اف سی امضا کنند این بود که آنها معتقدند جوزه آلدو هنوز هم می تواند بار دیگر قهرمان UFC شود.
“پس از مبارزه آخر جوزه ما نشستیم و تمام مدت وضعیت او را بررسی کردیم. با وجود تمایل جوزه برای مبارزه در بوکس حرفه ای ، ما هنوز باور داریم که او از پتانسیل بالایی برای قهرمانی دوباره در UFC برخوردار است. ما به یک توافقنامه رضایت بخش رسیدیم و باید بگویم که قرارداد جدید جایگزین قرارداد قبلی شد که به جز یک مبارزه باقی مانده هفت مبارزه دیگر به آن اضافه شد.
آلدو ۳۲ ساله در آخرین مبارزه اش که در UFC 237 بود مغلوب الکساندر وُلکانوفسکی شد ولی پیش از آن توانسته بود رِناتو مویکانو را با ناک اوت فنی از پیش رو بردارد. حال مربی آلدو از بازگشت او در اواخر سال ۲۰۱۹ به کیج مبارزات می گوید.
“او به تازگی از تعطیلات برگشته. ما انتظار داریم که او در پایان سال یعنی در ماه نوامبر یا دسامبر به هشت ضلعی بازگردد. باید ببینیم که پس از مبارزه قهرمانی پر وزن بین مکس هالووی و فرانکی ادگار چه اتفاقات و تغییراتی در دسته رخ خواهد داد و پس از آن خواهیم دید که چه کسی می تواند حریف خوب و مناسبی برای جوزه آلدو باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز