لزنر نه! سانتوس حریف بعدی برای جونز

دِینا وایت از علاقه خود برای قرار دادن نام سانتوس به عنوان حریف بعدی برای جونز پرده برداشت.

11:12 14/اسفند/1397
شناسه خبر: ۳۳۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، پس از پیروزی اخیر جان جونز بر آنتونی اسمیت و دفاع از کمربند قهرمانی دسته نیمه سنگین وزن توسط “بونز” در UFC 235 ،اولین سوالاتی که ذهن بسیاری از مخاطبان را درگیر کرد این بود که خب حالا قدم بعدی برای جونز چیست؟ چه کسی رقیب جدی برای اوست؟ بزرگترین چالش ممکن برای او چیست؟
یکی از گزینه هایی که بلافاصله مطرح شد رفتن جونز به سنگین وزن و نبرد با براک لزنر قهرمان اسبق این دسته بود اما دِینا وایت (رئیس یو اف سی) در کنفرانس خبری پس از رویداد اخیر از تمایل خود برای قرار دادن تیاگو سانتوس فایتر برزیلی برابر جونز پرده برداشت:”من مبارزه تیاگو سانتوس را دوست دارم.من آن مبارزه را دوست دارم.می خواهم مبارزه او برابر جان جونز را ببینم”.
سانتوس فایتر ۳۵ ساله برزیلی با رکورد حرفه ای ۲۱-۶ چهار مبارزه اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته که سه مبارزه از این تعداد در نیمه سنگین وزن بوده است.او توانسته بر فایترانی چون: اریک اندرس،جیمی مانووا و یان بلاشوویچ پیروز شود و در هر سه مبارزه عملکرد خیره کننده ای داشته باشد.
وایت در ادامه صحبت های خود گفت که اگر لزنر به کیج UFC بازگردد به مصاف دنیل کورمیر خواهد رفت: “مبارزه با براک برای کورمیر است. وقتی کورمیر در صحت و سلامت است پس این مبارزه برای اوست و علاوه بر این براک در حال حاضر به قراردادش با WWE متعهد است پس مبارزه با سانتوس مبارزه ایست که باید برای جونز صورت پذیرد”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز