لیون ادواردز حریف می طلبد!

لیون ادواردز از یو اف سی درخواست حریف کرد.

19:54 08/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۲۳۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، لیون ادواردز که این روزها بصورت جدی به دنبال حریفی مناسب در قفس یو اف سی می گردد، پنج نفر برتر ولترویت یو اف سی را مد نظر دارد و قصد دارد با یکی از آنان مبارزه کند. در بین این پنج فایتر، ادواردز به نظر می رسد، رافائل دوس آنجوس را نشانه گرفته است. اما، سوال این است چرا دوس آنجوس؟ شاید دلیل اصلی آن ،آزاد بودن دوس آنجوس در این گروه است، به عبارت دیگر رافائل تنها حریف آزاد لیون ادواردز در ولترویت است. ماجرای حریف طلبی ادواردز به همینجا ختم نمی شود چرا که او دیروز در تویتی، رافائل دوس آنجوس را کوتوله نامید. او در ادامه در رابطه با حریف خود نوشت:”پس از شکست دادن حریفان ،کمربند قهرمانی را کسب خواهم کرد”.

او همچنین به صورت غیر مستقیم خطاب به مسئولان یو اف سی نوشت:”خون چند نفر دیگر باید ریخته شود، تا حریفی را که می خواهم برای من محیا کنید”. لیون ادواردز در ادامه حتی برنامه و تاریخ مبارزه خود با رافائل دوس آنجوس را نیز مطرح کرد و نوشت:”این مبارزه در ماه سپتامبر باید برگزار شود”.
لیون ادواردز که بسیار پرقدرت و با اعتماد به نفس در قفس ظاهر شده است، در پایان گفت که به کوتوله(دوس آنجوس) نحوه مبارزه کردن را یاد خواهد.

اکنون با این تفاسیر باید منتظر تصمیم مسئولان برای انجام این بازی باشیم که در صورت موافقت یو اف اسی این مبارزه تقابل رکورد دار ها در قفس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز