مبارزه ای که بیشترین چشم انتظاران را دارد!

حبیب نورماگومدوف از تمایلش برای بازگشت تونی فرگوسن و مبارزه برابر او گفت.

20:32 18/فروردین/1398
شناسه خبر: ۶۸۶

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، همانطور که می دانید یکی از مبارزاتی که بسیاری از دوستداران MMA خواهان شکل گیری آن بوده و هستند مبارزه حبیب نورماگومدوف و تونی فرگوسن است. مبارزه ای که چندین بار تا آستانه رخ دادن پیش رفت اما در نهایت هر بار به دلیلی لغو شد. گویا نفرین یا طلسمی بر روی شکل گیری این مبارزه حاکم است.
حبیب نورماگومدوف که در حال حاضر قهرمان دسته سبک وزن است هنوز مایل است که روزی برابر تونی فرگوسن قرار بگیرد و قفس را با او شریک شود:
“بله،مبارزه فوق العاده ای هستش. یکی از بهترین مبارزه ها. نه تنها یکی از بهترین مبارزات بلکه این مبارزه در UFC نبردیست که بیشترین چشم انتظاران را دارد. من قبلاً هم در این باره با مسئولان سازمان صحبت کرده ام چون می دانم که آنها آنچه که مردم در اینترنت می گویند را نظاره گر هستند و این مبارزه در حال حاضر بیشترین خواهان را دارد. پس بیاید امیدوار باشیم که تونی بازگردد.”
تونی فرگوسن اخیراً درگیر مسائل خانوادگی شده و مشکلات و رفتار خشونت آمیز او با همسر و خانواده اش سبب شد که همسر او چندین بار با پلیس تماس بگیرد و نزد دادگاه هم از او شکایت کند. حبیب نورماگومدوف هم کم و بیش از حواشی خانوادگی فرگوسن مطلع است و درباره آن می گوید:
“واقعاً نمی خواهم روی جزئیات ماجرا صحبتی کنم چون این حجم توجه روی مسائل خانوادگی را درست نمی دانم. من فقط می توانم تصور کنم که این شرایط پیش آمده برای تونی چقدر سخت است خصوصاً اینکه ماجرا مربوط به خانواده اوست. من خبرهای مربوط به این ماجرا را در اینترنت خواندم و چیز زیادی نمی دانم. خدا به تونی سلامتی و بخت خوب عطا کند. ورزش ورزش است و خانواده هم خانواده! بیاید امیدوار باشیم که او برگردد. خیلی سخت است که او را دور از ورزش ببینم. کسی که ۱۱ پیروزی پیاپی در سبک وزن دارد و اکنون در حاشیه است. هر کسی در زندگی چالش های مخصوص به خودش را دارد و او می بایست از پس این چالش بربیاید. امیدوارم که او همانند یک برنده بازگردد و یک روز با هم مبارزه کنیم.”
آرزوی خوب حبیب برای رقیبش بسیار ارزشمند است ولی حتی اگر تونی فرگوسن از پس مشکلات پیرامون خود بربیاید و به کیج هم بازگردد مبارزه او و حبیب به این زودی ها رخ نخواهد داد چراکه حبیب در مصاحبه اخیر خود گفته که در ماه سپتامبر و در قفس ابوظبی با برنده مبارزه مکس هالووی و داستین پویریر مبارزه می کند و این یعنی “اِل کوکوی” می بایست برای رویارویی با حبیب صبر کند و با فایتران مدعی دیگر مبارزه کند تا نوبت نبرد با “عقاب” داغستان فرا برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز