مبارزه مجدد با نونس برای من مایه افتخار است!

جرمین د رَندِیمی در صورت ارائه شدن پیشنهاد ریمچ برابر آماندا نونس آن را خواهد پذیرفت.

19:04 29/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۵۸۶

به گزارش mma.ir ، جرمین د رندیمی مشهور به بانوی آهنین پس از پیروزی بر آسپن لَد در رویداد UFC ساکرامنتو منتظر نبرد بعدی خود است. یکی از سوالاتی که پس از برد آخر او مطرح شد این بود که اگر آماندا نونس به او پیشنهاد مبارزه دومی بدهد او خواهد پذیرفت؟! جرمین د رندیمی در پاسخ به این پرسش گفت: “وقتی از ساکرامنتو به هلند برگشتم، چند نفری برایم یک ویدیو فرستاده بودند که در آن چِیل سونن درباره این ایده صحبت کرده بود. باید بگویم که البته که این مبارزه را قبول خواهم کرد. همه می دانند برای من مایه افتخار است که با چنین قهرمان فوق العاده ای در یک قفس باشم. برای باعث افتخار است که برای جبران آن باختی که برابر او داشتم تلاش کنم.”
آماندا نونس در سال ۲۰۱۳ با ناک اوت در راند اول توانست جرمین د رندیمی اولین قهرمان دسته پر وزن زنان را شکست دهد و از آن زمان تا به امروز این کمربند طلایی را یدک می کشد. فایتر هلندی معتقد است که ریمچ برابر نونس شرایط کاملاً متفاوتی نسبت به مبارزه اول او و نونس خواهد داشت.
“من دیگر آن فایتر نیستم و آماندا هم همینطور. ایمان دارم که مبارزه دوم متفاوت تر از مبارزه اول است. در آن مبارزه من به راحتی تیک دان می شدم ولی الان اینگونه نیست و من به آسانی تیک دان نخواهم شد. می دانم که آماندا یک قهرمان فوق العاده است و این یک نبرد عالی خواهد شد.”
د رندیمی دستاوردهای ماده شیر برزیلی را از زمان مبارزه اولشان تا به امروز را مورد ستایش و تمجید قرار می دهد ولی معتقد است که هر قهرمانی هر چقدر هم که خوب باشد بالاخره راه شکستی هم دارد.
“من بیشترین احترام را برای او قائلم. هیچ شکی درباره او وجود ندارد. او یک قهرمان واقعی و یکی از بهترین های تاریخ است اما هر کسی ممکن است شکست هم بخورد و من به این باور دارم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز