مصاف “موساسی” و “لُواتو” در بلاتور لندن!

گگارد برای دومین دفاع از کمربند قهرمانی قدم به کیج می گذارد.

11:01 12/فروردین/1398
شناسه خبر: ۶۴۳

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، گگارد موساسی قهرمان دسته میان وزن سازمان Bellator پس از رهایی از بند مصدومیت در تابستان پیش رو به کیج باز خواهد گشت.

موساسی (۴۵-۶-۲) در حالی قدم به قفس خواهد گذاشت که ماموریت دومین دفاع از کمربند قهرمانی را دارد و در این راه می بایست در تاریخ ۱ تیر ۹۸ (۲۲ ژوئن ۲۰۱۹) برابر هافائل لُواتو جونیور (۹-۰) پیروز شود. این مبارزه ابتدا قرار بود در ماه ژانویه برگزار شود اما آسیب دیدگی قهرمان باعث شد تا این مبارزه در آن تاریخ برگزار نشود.
فایتر ارمنی متولد تهران پس از غلبه بر روری مک دانِلد در Bellator 206 علاوه بر اولین دفاع از عنوان قهرمانی ، نوار پیروزی های پیاپی خود را به عدد ۸ رسانید. گگارد در چهار سال گذشته تنها ۱ شکست را متحمل شده است.
در سمت مقابل لُواتو در کارنامه حرفه ای خود تا به امروز هیچ شکستی نداشته و علاوه بر حفظ این رکورد ، تمایل بسیاری برای قهرمانی دسته میان وزن دارد. فایتر ۳۵ ساله امریکایی دومین فایتر از امریکاست (پس از بی جِی پِن) که موفق شده با کمربند سیاه مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان را فتح کند و در پنج مبارزه از نُه مبارزه MMA خود با سابمیشن پیروز میدان شده است و حریفی قابل احترام برای گگارد محسوب می شود.
علاوه بر این مبارزه پُل دِیلی (۴۰-۱۷-۲) بریتانیایی مدعی دسته ولترویت و جیمز گالاگر (۸-۱) ایرلندی نیز در فایت کارت اصلی این رویداد حضور خواهند داشت.
رویداد بلاتور لندن به میزبانی سالن SSE ARENA استادیوم ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز