پائولو کاستا همه اتهامات را رد کرد : هیچوقت استروئید مصرف نکردم

آریل حِلوانی، متهم به مصرف مواد نیروزا شد! این قهرمان اسبق کشتی کالج در حال آماده شدن برای اولین حضور خود در UFC است.

17:37 08/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۸۴۷

به گزارش پایگاه خبری MMA.IR ، کاستا می گوید که از تست دوپینگ USADA رد شده است اما این حقیقت ندارد!

پائولو کاستا مدعی میان وزن UFC ، در ابتدا پیش بینی شده بود که در مقابل یول رومرو در رویداد اصلی ۲۷ آپریل در سانرایز، فلوریدا قرار گیرد. اما به دلایل نامعلومی کنار کشیده شد و با جاکار سوزا جایگزین شد.

رومرو به آریل حِلوانی از ESPN گفت که کاستا در آن زمان به دلیل رد شدن از تست USADA کنار گذاشته شد.
کاستا هنگامی که برای اولین بار از آن حادثه سخن گفت هرگونه ادعای مصرف ماده نیروزا را رد کرد.
کاستا گفت: “این حقیقت ندارد، رومرو فرد درستی نیست که این شایعه را پخش کرده است، هیچوقت در زندگی ام از استروئید ها استفاده نکردم، هیچوقت نخواستم بازی را تغییر دهم.

کاستا به USADA این موضوع را بیان کرد و کمیسیون ورزشکاران ایالت نیویورک به دنبال داروهایی بودند که او برای رفع مشکل معده اش برای کاهش وزن در مبارزه در مقابل جانی هندریک در نوامبر ۲۰۱۷ مصرف کرده بود. کاستا ادامه داد : من معده درد دارم و داروهایم طبیعی بودند و برای افزایش نیرو نبودند. اما بیشتر از این نمی توانم چیزی بگویم باید صبر کنم تا کمیسیون نیویورک پرونده را ببندد.

کاستا گفت که او به حالت تعلیق در نیامده است و می خواهد هرچه زود تر در ماه مِی مبارزه کند، او امیدوار است که ضربه دیگری به رومرو بزند به خاطر نظراتی که داده است.

حِلوانی درمورد شخصی بودن مسابقه پرسید و کاستا گفت : بله، قطعا، اگر در مقابل او قرار گیرم با تمام توانم به او مشت خواهم زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز