پاسخ “گوریل” به چالش آسکرن!

تیل: “بن بایدمبارزات بیشتری انجام تا خود را اثبات کند.”

14:03 24/اسفند/1397
شناسه خبر: ۵۰۵

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، بن آسکرن قهرمان سابق دسته ولترویت ONE CHAMPIONSHIP و فایتر تازه وارد UFC از مدت ها قبل در رسانه های اجتماعی دَرِن تیل را برای مبارزه به چالش کشیده و اخیراً هم اعلام کرده که برای تماشای رویداد UFC Fight Night 147 لندن به انگلستان سفر خواهد کرد تا برنده مبارزه تیل-ماسویدال را به چالش بکشد.

اما تیل در مصاحبه اخیرش با mmafighting.com اعلام کرده که چالش آسکرن را زمانی می پذیرد که او خود را به جمع برترین های ولترویت پیوسته باشد:

“او می تواند من را به مبارزه دعوت کند اما قبل از آن او می بایست خودش را به جمع بالانشین ها بکشد.این به من بستگی دارد که بخواهم در قدم بعدی ام با چه کسی مبارزه کنم، نه او! او تنها یک مبارزه در یو اف سی دارد. او نیاز دارد که خودش را بالا بکشد.”
اگر چه بسیاری معتقدند پیروزی اخیر بن آسکرن برابر رابی لاولر اشتباه داور بود اما تیل اینگونه فکر نمی کند و آسکرن را شایسته آن بُرد می داند: “فکر می کنم که او آن مبارزه را برد و فکر می کنم آن توقف مبارزه توسط داور کار خوبی بود اما قطعاً در مبارزه با رابی لاولر یک مبارزه سخت را تجربه کرد. شما نمی توانید بن را بی اعتبار کنید. او آن مبارزه را پیروز شد. درست است که داور مبارزه را متوقف کرد اما به وضوح او مبارزه را برد.”

تیل در آخر درباره بن آسکرن گفت: “بن شخص باهوشی است. نمی دانم که او از من متنفر است یا نه اما من اصلاً هیچ اهمیتی نمی دهم. من نسبت به کارها و حرفایش بی توجه نیستم و فقط جواب او نسبت به چیزهایی که او سعی در بزرگ کردن آن دارد را می دهم. این تمام کاریست که من می کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز