پول “عقاب” از پارو بالا می رود!

مدیر برنامه نورماگومدوف:” با عقد قرارداد جدید ، حبیب بیشترین دریافتی را بین فایتران UFC دارد.”

19:12 17/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۳۲۵

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، حبیب نورماگومدوف (۲۷-۰) قهرمان دسته سبک وزن UFC پس از اتمام دوران محرومیتش سرانجام در تاریخ ۷ سپتامبر ۲۰۱۹ و در رویداد UFC 242 ابوظبی به هشت ضلعی باز خواهد گشت و برای دومین دفاع از کمربند خود به مصاف داستین پویریر قهرمان موقت این دسته خواهد رفت‌.
این مبارزه در کنار یک قرارداد جدید بین یو اف سی و حبیب به امضا رسیده و با عقد قرارداد جدید عقاب داغستان بیشترین میزان دریافتی را در بین فایتران UFC خواهد داشت. در همین رابطه علی عبدالعزیز مدیر برنامه های حبیب در مصاحبه با MMA Fighting گفت: “ما جداً خوشحالیم. نمی توانیم خواسته بهتر از این داشته باشیم. خیلی سپاسگذاریم. آسانترین مذاکراتی بود که من تا به امروز داشتم. یو اف سی هر چه را که خواستیم به ما داد و آنها از جانب خود یک تصمیم خوب تجاری گرفتند و ما به همکاری با یو اف سی ادامه خواهیم داد‌. ما با هم این کار را انجام دادیم.”
حبیب پس از غلبه بر آل یاکوئینتا و کسب کمربند قهرمانی سبک وزن UFC و به دنبال آن کسب پیروزی تاریخی برابر کانر مک گرگور (قهرمان سابق سبک وزن) همچنان رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کرد و همین عملکرد فوق العاده او سبب شد تا او در قرارداد جدیدش شرایط بسیار بهتری را نسبت به گذشته تجربه کند.
“به نظر من در حال حاضر حبیب بهترین فایتر یو اف سی که تا به امروز دیده ایم. او هرگز نباخته و هر حریفی را به زیر کشیده و پیروز شده و او این کار را بدون استفاده از مواد نیروزا انجام داده است. بدون هیچ چیزی! این دلیلی است که او در حال حاضر بیشترین دریافتی را بین تمام ورزشکاران UFC دارد و ما بابت ان خوشحالیم و اکنون زمان مبارزه فرا رسیده است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز