کار سخت قهرمان، در شب برزیلی

رز نامایوناس برای دفاع از کمربند قهرمانی خود در UFC 237 به مصاف جسیکا آندراده خواهد رفت.

15:19 18/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۹۵۷

به گزارش ‌پایگاه خبری mma.ir ، در این مبارزه بسیار حساس که به میزبانی ریو دو ژانیرو برزیل برگزار خواهد شد، نامایوناس باید بار دیگر از کمربند قهرمانی خود دفاع کند و اگر رز نامایوناس بخواهد عنوان خود را حفظ کند، باید همچنان به پیروزهای خود ادامه دهد.
اما در سمت دیگر جسیکا آندراده برزیلی قرار دارد که برای شکستن طلسم و بدست آوردن کمربند در کیج قدم می گذارد.

از نقاط قوت آندراده و نکات کلیدی موفقیت او در مبارزاتش، توانایی او در فشار آوردن به حریف در دفعات زیاد است. او در مبارزاتی که در یو اف سی انجام داده است، توانسته ضربات قابل توجهی در هر دقیقه به حریف وارد کند. در حقیقت او بیش از ۲۰۰ حمله مهم در ۵ مسابقه از ۱۴ مبارزه انجام شده اش را با موفقیت انجام داده است. در بسیاری از مبارزات، حریفان آندراده در کنترل حملات وی دچار مشکل شده اند. در واقع به جهت سرعت بالایی که دارد، هر حریفی قادر به کنترل کردن او در میدان مبارزه نیست.

اما در طرف مقابل نامایوناس نسبت به حریف برزیلی خود کمتر ضربه می زد و سرعت کمتری دارد. با این اوصاف احتمال می رود آندراده برای حملات بی شمار وارد این مسابقه شود. البته نامایوناس سبک متمایز خود را دارد و نباید این را فراموش کرد که او هنوز صاحب کمربند قهرمانی است.

نامایوناس همیشه در برابر این نوع حملات امتحان های قابل قبولی را پس داده است. با اینکه او توانسته با یک رویکرد قابل قبول در مبارزات سخت و دشواری به پیروزی برسد اما، استراتژی او به طور کامل و جز به جز در مبارزه اعمال نشده است. برای مثال او ۳.۷۲ ضربه مهم را در دقیقه دریافت می کند.

با این تفاسیر جسیکا آندراده به این ویژگی مهم خود که در حقیقت سرعت در حملات است تکیه کرده است در حالی که به نظر می رسد رز نامایوناس حداقل در این بازی از آن بی بهره باشد. در واقع اگر این عامل، عامل تاثیر گذاری باشد،آندارده می تواند در ریو دو ژانیرو برنده بازی باشد و عنوان را به خانه ببرد. در مدت زمان ۲۵ دقیقه ای مسابقه ،آندراده فرصت بیشتری برای حمله خواهد داشت و قطعا حملات بیشتری انجام خواهد داد.
اما، با اینکه نامایوناس ۳.۲۷ ضربه را در هر دقیقه جذب می کند، اما او همیشه یک دفاع منسجم را از خود نشان داده است و بنابراین باعث شده است که حریفان او بیشتر کار کنند.در طول مبارزاتش در یو اف سی ۶۰درصد از حمله های قابل توجه را دفع کرده است. اگر نامایوناس بتواند تلاش های دفاعی خود را افزایش دهد و رقیب برزیلی اش پیوسته به جلو بیاید و هیچ ضربه ای را نتواند وارد کند، در حقیقت از سرعت حملات آندراده کاسته می شود و این نامایوناس است که فرصت بیشتری برای غلبه بر حریفش خواهد داشت.

اما نامایوناس کار سختی را در پیش دارد و باید تا یک شنبه صبر کرد و دید آیا او قادر به تحمل حملات آندارده خواهد بود یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز