کانر توسط گِیجی سلاخی می شود!

علی عبدالعزیز از برتری قاطع جاستین گِیجی بر کانر مک گرگور در صورت شکل گیری این مبارزه می گوید.

16:38 29/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۱۰۷

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، دِینا وایت رئیس UFC اخیراً از بازگشت کانر مک گرگور به هشت ضلعی در تابستان پیش رو سخن گفت و اگر این اتفاق رخ دهد محتملترین حریف برایرویارویی با بدنام ایرلندی کسی نیست جز جاستین گِیجی!
بدون شک تماشای مبارزه بین کانر و جاستین بسیار دیدنی و تماشایی خواهد بود. نبردی که در صورت تحقق آن هواداران کانر امیدوارانه به آن خواهند نگریست تا با پیروزی بازگشت شکوهمندی برای او رقم بخورد. در این بین علی عبدالعزیز که بسیاری او را به خاطر منیجری حبیب نورماگومدوف می شناسند که البته او مدیر برنامه های جاستین گِیجی نیز هست نظر جالبی راجع به مبارزه احتمالی کانر و جاستین دارد.

“مردم دوست دارند این شخص (کانر مک گرگور) را دنبال کنند. جاستین تنها به ۸ هفته زمان احتیاج دارد و اگر به اون ۸ هفته وقت بدهید و از او بخواهید با شما یا هر کس دیگری مبارزه کند او پیشنهاد را قبول می کند. او هیچ مبارزه ای را رد نمی کند. اما سوال این است که آیا کانر هم می خواهو با جاستین مبارزه کند؟ او یک مدل اینستاگرام است. او تنها به دنبال توجه دیگران است‌. او یک فایتر واقعی شجاع نیست. بله او هر روز به باشگاه می رود و تمرین می کند اما ما می دانیم که او واقعاً سخت تمرین نمی کند. آنها یک اسپری آب به او داده اند و بر روی او اسپری می زنند تا او را مثلاً غرق در عرق بعد از تمرین سخت نشان بدهند ولی او واقعاً سخت تمرین نمی کند چون اگر شما سخت تمرین کنید نمی توانید ببازید.”

عبدالعزیز در ادامه گفتگویش با MMAJUNKIE درباره جاستین گِیجی و سختی مبارزه برابر او گفت: “وقتی جاستین با پایش به شما ضربه می زند آن ضربه ی پا قلب شما،روده شما ‌و تا عمق وجود شما را لمس می کند. من با او چندین بار اسپارینگ و مبارزه داشتم و سعی کردم او را تحت فشار بگذارم و حتی بکشم اما او شما را به جایی که می خواهد و برنامه ریزی کرده می برد به یک جای تاریک. من می دانم که او چه ذهنیتی در یک مبارزه دارد. اگر جاستین با کانر مک گرگور مبارزه کند همانند یک خوک او را سلاخی خواهد کرد. او را به ضجه زدن وا خواهد داشت و روز بعد از مبارزه صورتش قرمز و آبی خواهد بود. پاهایش شبیه به رنگهای یک رنگین کمان می شود و صورتش شبیه به هندوانه قرمز و سیاه. ما این پسر سفید را رنگارنگ می کنیم. جاستین قلب کانر را زنده زنده خواهد خورد.”
عبدالعزیز سپس درباره اینکه آیا پشت صحنه مذاکراتی برای انجام این مبارزه بین تیم جاستین گیجی و تیم کانر مک گرگور در جریان است صحبتی نکرد ولی گفت ما با انجام این مبارزه مشکلی نداریم و تنها چیزی که ما به آن احتیاج داریم یک کمپ تمرینی است. او در پایان گفت تضمین می کنم که نتیجه مبارزه یین جاستین و کانر بسیار ویرانگر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز