یک قهرمان بوکس دیگر “بدنام” را به مبارزه دعوت کرد

کِیث ثورمَن از کانر مک گرگور برای یک مبارزه بوکس دعوت کرد.

17:12 07/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۲۲۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، همانطور که می دانید کِیث ثورمَن قهرمان WBA دسته ولترویت بوکس جهان بیستم جولای در لاس وگاس در مبارزه ای حساس به مصاف مِنی پاکیائو ستاره فیلیپینی خواهد رفت.
جدای از آن مبارزه ثورمن توجه خودش را بر روی هدف بعدی معطوف کرده است و آن هدف چیزی نیست جز مبارزه برابز بدنام ایرلندی!
کانر مک گرگور ستاره جنجالی UFC که سال ۲۰۱۷ برای نخستین بار یک مبارزه حرفه ای بوکس را تجربه کرد برابر فلوید میودر افسانه ای در راند دهم با ناک اوت فنی شکست را پذیرا شد. پس از آن مبارزه هر از گاهی برخی بوکسرها کانر را برای مبارزه بوکس به چالش دعوت می کنند و این بار نوبت ثورمن است. قهرمان دسته ولترویت WBA که رکورد خیره کننده ۲۹-۰ و ۱ مبارزه بدون برنده را در اختیار دارد ، از ۲۹ پیروزی خود ۲۲ بار را با ناک اوت برنده شده است. ثورمن در گفتگو با TMZ Sports ضمن تحقیر مهارت کانر در بوکس از او خواست تا چالش مبارزه را بپذیرد.
“کانر بیا با من بوکس کن عزیزم. تو به هر حال می دانی که در رینگ بوکس پول بیشتری در می آوری. با من مبارزه کن کانر.بعد از مبارزه ام با پاکیائو!”
ثورمن ضمن انتقاد از عملکرد کانر در مبارزه برابر میودر معتقد است فایتر ایرلندی کلاً مهارت هجومی که منجر به موفقیتش در بوکس شود را ندارد.
“او یکبار این را درک کرده که نمی تواند مشت های منظم و درستی پرتاب کند و برای همین شروع به زدن مشت های چکشی و مشت زنی با کف دست کرد. در بوکس دیگر نمی توانی حریف را بگیری یا با پا ضربه بزنی و کشتی بگیری. آیا با ضربه زدن با دست چپ مهارت داری؟آیا دست راستت مهارت دارد؟رقص پا و کار با پایت خوب است؟ یکی از چیطهای مهمی هم که او ندارد کاندیشنیگ و تطبیق با شرایط است. او آدم اینجور مبارزات قهرمانی نیست و آمادگی آن را هم ندارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز