“مد داگ” دستکشهایش را آویخت!

رضا مددی با انتشار پستی در اینستاگرام بازنشستگی خود را اعلام کرد.

19:50 08/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۲۲۷

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، رضا مددی (۱۴-۶) فایتر ۴۰ ساله ایرانی ساکن سوئد با انتشار پستی در اینستاگرام از دنیای مبارزه خداحافظی کرد.
مددی که دو مبارزه آخر خود در UFC را برابر جو دافی و ژاوکیم سیلوا واگذار کرده بود از این سازمان جدا شد و به سازمان روسی ACA پیوست ولی هیچگاه فرصت مبارزه در سازمان جدید را پیدا نکرد و در نهایت تصمیم به اعلام بازنشستگی و خداحافظی از دنیای حرفه ای گرفت.
“آخرین مبارزه ای که داشتم دو سال پیش در قفس UFC استکهلم و در برابر دیدگان هواداران دوست داشتنی ام بود. امروز روزیست که می خواهم از تمام طرفدارانم در سرتاسر دنیا برای حمایت متحیر کننده شان در طی دورانم تشکر کنم. وقت آن است که مد داگ دستکشهایش را بیاویزد و روی چیزهای دیگر در زندگی تمرکز کند.”
رضا مددی در ادامه درباره هدف بعدی در زندگی گفت:
“در فصل بعدی دورانم مربیگری و تربیت فایترهای جدید را بر عهده می گیرم تا تمام چیزهایی را که در مبارزاتم و از مربیانم یاد گرفتم را به استعدادهای جدید بیاموزم و آنها را شریک کنم. ”
مد داگ درباره میراث حرفه ایش هم چنین گفت:
“وقتی به گذشته در طی این دوران ۱۳ ساله ورزشی ام نگاه می کنم باعث افتخار و مایه غرور است که توانستم به جمع تاپ ترین ها راه بیابم و با بهترین های دنیا مبارزه کنم. بیست مبارزه حرفه ای داشتم که هیچ کدام را با سابمیشن یا ناک اوت واگذار نکردم و تا آخر ادامه دادم.این فقط به استعداد مربوط نیست و از شور و شجاعت سرچشمه می گیرد که هیچگاه تسلیم نشدم.”
رضا مددی بار دیگر در پایان پستش از هوادارانش در سرتاسر دنیا تشکر و قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز