نگاه گاستلوم به مبارزه با هرمنسون!

مدعی دسته میان وزن UFC برای بازگشت به قفس جک هرمنسون را زیر نظر دارد.

15:45 12/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۴۷۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، کِلوین گاستلوم (۱۵ برد-۴ باخت و ۱ مبارزه بدون نتیجه) فایتر دسته میان وزن UFC با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود زمان بازگشتش به هشت ضلعی را اعلام کرد.
“من یه کم زیادی هیجان زده ام. دکتر خبرهای خوبی به من داد. او گفت که می توانی سر تمریناتت برگردی و به مبارزه ادامه بدهی. نگاهم به ماه نوامبر است و می خواهم بابت همه حمایت های ادامه دار تشکر کنم. با هم این ماموریت رسیدن به کمربند طلایی را ادامه خواهیم داد.”
کلوین گاستلوم در آخرین مبارزه خود که نبردی دیدنی و پر زد و خورد با اسرائیل آدسانیا در رویداد UFC 236 بود با امتیاز مغلوب آدسانیا شد اما تا پیش از این مبارزه پیروزی های قابل توجهی برابر تیم کِنِدی،رونالدو سوزا و مایکل بیسپینگ داشت و خود را به عنوان یکی از بهترین مبارزان دسته میان وزن معرفی کرد. اکنون گاستلوم برای بازگشت به کیج چشم به مبارزه برابر جک هرمنسون دارد.
هرمنسون (۲۰ برد-۴ باخت) چهار پیروزی پی در پی در کارنامخ دارد و از سد فایترانی چون: رونالدو سوزا،دیوید برنچ،جرالد میرشارت و تَلِس لِیتس عبور کرده و به حق خود را جزو مستعدترین های دسته قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز