راکهولد باید دستکشهایش را بیاویزد!

دِینا وایت پس از شکست سنگین راکهولد در UFC 239 خواهان بازنشسته شدن او شد.

20:01 24/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۵۵۲

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، اولین تجربه مبارزه لوک راکهولد (۱۶-۵) در دسته نیمه سنگین وزن برایش فاجعه بار بود. قهرمان اسبق دسته میان وزن در نخستین مبارزه اش در یک وزن بالاتر به مصاف یان بلاهوویچ رفت و با ناک اوتی سنگین در راند دوم شکست خورد. این دومین باخت پیاپی او با ناک اوت بود و علاوه بر ناک اوت یک فک شکسته ره آورد او از این مبارزه شد و همین اتفاق باعث شد تا دِینا وایت رئیس یو اف سی در کنفرانس خبری پس از UFC 239 از راکهولد بخواهد که اعلام بازنشستگی کند.

“فکر می کنم لوک راکهولد می بایست درباره بازنشستگی حرف بزند. فک او امشب شکست. این دومین باریست که فک او در یک مبارزه می شکند. او در مبارزات قبلی چندین بار به طور سخت ناک اوت شده و ساق پایش هم به شدت آسیب دیده و نیاز به پیوند پوست دارد و خیلی چیزهای دیگر. او دوران ورزشی خوبی داشته و فایتر فوق العاده ای هم بوده. من دوست دارم ببینم که او دستکشهایش را می آویزد و بازنشسته می شود.”

وایت معتقد است راکهولد در حرفه دیگرش که مدلینگ است موفق تر خواهد بود و آن شغل جدیدش اکنون برایش مناسب تر است.
“او یک شغل دیگر دارد و با قرارداد جدیدی که با رالف لورن به امضا رسانیده می تواند درآمد خوبی هم داشته باشد. این شهل برایش بهتر است و او می تواند در آن موفق هم باشد. او مدل خوبیست پس انجام آن کار از هر جهت برایش سودآور است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز