فرصتی برای انتقام!

سینا کریمیان اوایل آذر ماه برای انتقام به مصاف آیتاکا ریو خواهد رفت.

18:10 15/شهریور/1398
شناسه خبر: ۲۲۸۹

به گزارش mma.ir و به نقل از پایگاه خبری رزم آور، هتل متروپولیتن توکیو امروز میزبان یک کنفرانس خبری درباره رویداد K-1 WORLD GP 2019 در یوکوهاما بود. در بخش مهمی از این کنفرانس سینا کریمیان قهرمان دسته کروزرویت (۹۰ کیلوگرم) سازمان کی وان ژاپن و آیتاکا ریو مبارز ژاپنی که در مبارزه اخیرش توانست یک شگفتی خلق کند و کریمیان را در راند سوم با ناک اوت شکست دهد حضور پیدا کردند تا ضمن صحبت درباره مبارزه دوم بین خود به سوالات خبرنگاران هم پاسخ دهد.
کریمیان در این کنفرانس از سازمان کی وان که به او فرصت صحبت بعد از پیروزی هایش را نداده بود اما به حریفش که در مبارزه قبلی بعد از برد اجازه صحبت داده بود انتقاد کرد. سینا ضمن تبریک به حریف ژاپنی بابت پیروزی در نبرد قبلی او را بسیار خوش شانس خواند و مدعی شد آن ضربه ای که ریو در مبارزه قبلی به او زد و باعث ناک اوت شدنش شد یک ضربه شانسی بود و انتقام آن را در مبارزه پیش رو خواهد گرفت.
نبرد انتقامی کریمیان و ریو یکشنبه ۳ آذر ۹۸ (۲۴ نوامبر ۲۰۱۹) و به میزبانی یوکوهاما آرنا شهر یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد و سینا کریمیان می بایست برای دومین بار از کمربند قهرمانی خود دفاع نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز