چالش بزرگ برای دارچین!

کانلو برای مبارزه برابر کوالِف به نیمه سنگین وزن می رود.

13:08 30/شهریور/1398
شناسه خبر: ۳۷۶۲

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، کانلو آلوارز (۵۲-۱-۲) عنوان دار دسته میان وزن بوکس جهان،بامداد یکشنبه ۱۲ آبان ۹۸ برای نخستین بار در دسته ۱۷۵ پوند (نیمه سنگین وزن) وارد رینگ خواهد شد تا به مصاف سرگی کوالِف (۳۴-۳-۱) قهرمان روسی و دارنده کمربند WBO برود.
دارچین مکزیکی در صورت پیروزی در مبارزه پیش رو برابر کوالِف به چهارمین بوکسر مکزیکی تبدیل خواهد شد که توانسته در چهار کلاس وزنی مختلف عناوین قهرمانی جهان را به دست آورد و از این حیث نامش را در کنار اریک مورالس، خوان مانوئل مارکز و خورخه آرسه قرار ثبت خواهد کرد. از طرفی کانلو اگر از ماموریت غلبه بر کوالف سربلند بیرون آید به دومین بوکسر مکزیکی (پس از خولیو گونزالز) تبدیل خواهد شد که در دسته نیمه سنگین وزن صاحب یک عنوان قهرمانی جهان شده است.
آلوارز درباره مبارزه برابر کوالف گفت:
“انگیزه زیادی برای این مبارزه دارم و باعث افتخار است که رینگ را با فایتری مثل کوالف سهیم می شوم. می دانم که این مبارزه سخت ترین مبارزه دوران حرفه ای من خواهد بود و من قصد دارم تا بهترین عملکردم را در شب مبارزه از خودم ارائه بدهم. کوالف از نظر قد و جثه بزرگ از من است. هر چند من قبلاً هم با افراد بزرگتر از خودم هم مبارزه کرده ام. پس این هم یک چالش فوق العاده برایم است و دوم نوامبر خواهیم دید که چه چیزی پیش خواهد آمد؟! ”
سرگی کوالف هم درباره مبارزه پیش رویش برابر کانلو آلوارز چنین گفت:
“فکر می کنم این یک محک بزرگ برای من در دوران حرفه ای من است چون او یکی از بهترین های حال حاضر بوکس در دنیاست و از این بابت خیلی خوشحال و هیجان زده ام.”
سالن MGM Grand Garden Arena در لاس وگاس ایالات متحده امریکا میزبان این رویداد بزرگ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز