بازگشت “مد داگ” برای یک تابو شکنی!

رضا مددی برای مسابقه برابر یک اسرائیلی به میادین باز می گردد.

20:35 10/مهر/1398
شناسه خبر: ۳۸۴۶

به گزارش mma.ir ، رضا مددی مبارز سابق سازمان UFC که ساکن سوئد است پس از اعلام بازنشستگی در ماه می امسال قصد دارد بار دیگر به میادین بازگردد اما این بازگشت او شامل مبارزه MMA نخواهد بود.

رضا (۱۴-۶) برای بازگشتش یک نبرد گرپلینگ در سازمان سوئدی AK Fighting Championship را در نظر گرفته و نکته مهم اینکه “مد داگ” قصد دارد در این مسابقه با یک ورزشکار اسرائیلی به نام موشه بن شیمول (۲-۰) دسته و پنجه نرم کند.

اما نکته مهم اینکه انتخاب یک حریف اسرائیلی اصلاً تصادفی نبود و رضا مددی خودش خواستار مسابقه برابر او بوده است و دلیل اینکار بسیار جالب است.

“داستان باخت مصلحتی سعید مُلایی در نیمه نهایی مسابقات جودو قهرمانی جهان برای قرار نگرفتن برابر موکی ساگی اسرائیلی باعث شد تا من این گام را بردارم و یک بار برای همیشه به این داستان پایان دهم. این مسابقه من که قرار است در سالن سولنا استکهلم برگزار شود دارای پیام مهمی خواهد بود و آن این است که دین و سیاست نباید در ورزش دخالت کند. همین دلیل بازگشت من به میادین است تا به دنیا نشان دهم دو ورزشکار حرفه ای باوجود تفاوت فرهنگی، مذهبی و سیاسی می توانند با هم به رقابت بپردازند و پس از آن مانند دو دوست سالن مسابقات را ترک کنند. من عشق و احترام بسیاری برای ورزشکارانی که با فداکاری رقابت را برای ما فراهم می کنند قائلم.”

مسابقه مددی برابر موشه بن شیمون ۲۵ آبان ۹۸ (۱۶ نوامبر ۲۰۱۹) به میزبانی استکهلم سوئد برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز