ماسویدال: “بن آسکرن یک بزدل است!”

خورخه ماسویدال نسبت به صحبت های اخیر آسکرن واکنش نشان داد.

23:20 23/اسفند/1397
شناسه خبر: ۴۷۹

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، اولین مبارزه بن آسکرن در یو اف سی و پیروزی اش برابر رابی لاولر با حواشی و جنجال همراه بود.جایی که او با “بول داگ چوک” سعی در تسلیم کردن لاولر داشت و “هِرب دین” داور مبارزه که اوضاع را در این لحظه بررسی می کرد متوجه علامت شست لاولر به نشانه خو بودن وضعیتش نشد و مبارزه را به سود آسکرن پایان داد. پس از آن مبارزه آسکرن خواهان مبارزه با برنده نبرد پیش روی خورخه ماسویدال و دَرِن تیل شد که قرار است در UFC لندن مصاف هم بروند اما این اظهار تمایل آسکرن با واکنش تند ماسویدال همراه شد:

“او اسم من را به زبان می آورد. تو دیگر که هستی؟ هرب دین به تو آن برد را هدیه داد و تو الان بقیه را برای مبارزه فرا می خوانی؟ برای لاولر احترامی را که مدیون آن هستی قائل شو. به عنوان یک مرد ، به عنوان یک فایتر به خاطر کارهایی که انجام می دهم افتخار می کنم. من بعضی ها رو در مبارزه تسلیم می کنم یا فکر می کنم که تسلیمشون کردم اما وقتی تصاویر آهسته رو نگاه می کنم و می بینم که شست دستش بالاست، مخصوصاً که با ضرباتش صورتم را له کرده و من در ذهنم به خودم می گویم که هی مرد من او را تسلیم نکردم و به عنوان یک مرد با غرور می گویم که بیا یک بار دیگر انجامش بدهیم چون من به طور حتم تو را که تسلیم نکردم! اما ببینید او چقدر بزدل است که می گوید نه نه من آن را قبلاً انجام دادم و آن مبارزه را دوباره انجام نخواهم داد.این جمله او شخصیت ترسویش را نمایان می کند!”
آسکرن گفته است که در رویداد پیش روی UFC لندن کنار قفس مبارزه می نشیند و برنده مبارزه بین ماسویدال و تیل را به چالش خواهد کشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز