سه دلیل برای آماده بودن علی‌اکبری برای یک قهرمانی

انتظارات از امیر علی‌اکبری پس از برد مقابل “مائورو سریلی” در مسابقات سازمان وان چمپیونشیپ بالا رفته است.

16:53 19/شهریور/1401
شناسه خبر: ۷۷۱۱

امیر علی اکبری پس از برتری در سومین دیدار خود در سازمان “وان چمپیونشیپ” مقابل فایتر ایتالیایی، حریفان قبلی خود یعنی کانگ جی وون و آناتولی مالیخین را مخاطب قرار دارد و از آمادگی برای انتقام گرفتن از آنها صحبت کرد.

پیروزی علی اکبری مقابل “سریلی” بدون شک او را به تلاشی بیشتر برای ایجاد روندی از بردها سوق می‌دهد. مسیری که باعث می‌شود در نهایت به یک مدعی برای عنوان قهرمانی سنگین وزن تبدیل شود. فایتر ایرانی بلافاصله پس از برد مقابل مائورو سریلی گفت: خدا را شکر می‌کنم؛ پادشاه برگشته است. برای بردن کمربند آماده هستم. دارم می‌آیم. من علی اکبری، جدید هستم و می‌خواهم همه را شکست بدهم.کانگ جی وون  و مالیخین آماده باشید که در حال آمدن هستم.

اظهارات علی‌اکبری نشان می‌دهد که سه دلیل وجود دارد که او را برای حرکت به سمت قهرمانی سنگین وزن حرکت می‌دهد دلایلی که قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

۱- انگیزه
علی اکبری پس از غلبه بر سریلی ایتالیایی، انگیزه زیادی برای تداوم بردهای خود دارد. او حریف ایتالیایی خود را در شب مبارزه، به خوبی کنترل می‌کرد. حالا او اعتماد به نفس لازم برای پیروزی در مبارزات بعدی را دارد. اگر علی اکبری بتواند از این نتیجه برای کسب پیروزی‌های بیشتر در آینده استفاده کند، در مسیر درستی حرکت خواهد کرد تا به یک مدعی جدی برای قهرمانی سنگین وزن تبدیل شود.

۲- تجربه مبارزه در وان چمپیونشیب
شروع علی اکبری در وان چمپیونشیپ دشوار بود و در دو مبارزه اول خود مقابل کانگ جی وون و آناتولی مالیخین شکست خورد. با این حال، علی اکبری در سومین مبارزه خود نشان داد که تجربه ارزشمندی به دست آورده و از اشتباهات قبلی خود درس گرفته است. علی اکبری، امروز از تجربه خود در کشتی فرنگی برای شکست دادن حریفان بیشتری در مسابقات قهرمانی ONE استفاده می‌کند.

۳- کشتی فرنگی
علی اکبری متخصص کشتی فرنگی  است و بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در این رشته را دارد. اکنون علی اکبری با تجربه ترکیبی از هنرهای رزمی، قدرت طبیعی، توانایی ضربه زدن و ایستادن، حرکات تهاجمی و بهره گرفتن از کشتی فرنگی، آماده مبارزه با هر مبارز سنگین وزن در مسابقات وان چمپیونشیپ است. علی اکبری پس از شکست دادن سریلی گفت که در سال گذشته روی بهبود توانایی‌های کشتی و حرکات تهاجمی خود کار کرده و معتقد است که این پیروزی نخستین برد او در سلسله بردهایش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز