عثمان پس از شکست در مقابل ادواردز: قهرمانان پس از سقوط باز می گردند!

کامارو عثمان می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای برتری در راند آخر در آخرین لحظه مقابل لئون ادواردز نداشته است.

18:19 10/شهریور/1401
شناسه خبر: ۷۶۹۶

عثمان پس از ضربه سر فراموش نشدنی در راند پنجم در UFC 278، عنوان قهرمانی در ولولترویت را به لیون ادواردز واگذار کرد؛ مبارزه ای که “کابوس نیجریه” در حالی که می‌توانست با حفظ فایت تا پایان مسابقه احتمالاً با تصمیم متحد دوران پیروز مبارزه باشد.

عثمان در رابطه با نتیجه این فایت گفت: «نه، من این نیستم. وقتی فایت می‌کنم، تخت گاز می روم و به ساعت نگاه نمی‌کنم. میخواهم کار را تمام کنم.

وی ادامه داد: وقتی صدای [بوق] را می‌شنوم، هنوز می‌خواهم بروم، و وقتی داور می‌گوید، «برو به گوشه‌های خودت»، هنوز هم می‌خواهم ادامه دهم. این روشی است که من می جنگم. من پایان را می خواستم که به یک باره همه چیز عوض شد.

عثمان درباره نحوه شکستش در مقابل ادواردز گفت: فقط یک تکنیک زیبا بود!می‌توانستم او را پایین بیاورم، اما واقعاً می‌خواستم بازی را تمام کنم ، اما این فقط یک تکنیک زیبا بود.

این باخت اولین باخت عثمان در طول ۱۹ فایت داخل هشت ضلعی بود.

دینا وایت، رئیس UFC در موارد متعدد گفته است که در نظر دارد یک مبارزه سه گانه در اوایل سال ۲۰۲۳ در لندن برگزار کند.

عثمان به دنبال همین چیز است، اما مهمتر از آن، او به دنبال فرصتی است تا ثابت کند که این یک شکست غافل گیرانه بوده است.

عثمان گفت: «او در طول مبارزه ضربات سر زد، من همه آنها را دفاع کردم. من تقریباً از اینکه چقدر خوب بود، متحیر هستم، اما این اتفاق می افتد. قهرمانان شکست می خورند و سقوط می کنند، سپس آنها برمی گردند و به شما نشان می دهند که چرا قهرمان شده اند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز