پیتبول برزیلی رقیب بعدی کیانزاد!

مبارز ایرانی برای دومین پیروزی در هشت ضلعی یو اف سی وارد قفس می شود.

17:19 23/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۷۷۸

به گزارش mma.ir‌ ، پانی کیانزاد (۱۲-۵) مبارز ۲۸ ساله ایرانی مقیم سوئد در سومین مبارزه خود در یو اف سی قرار است با بِتی کوریا (۱۱-۴-۱) مبارز ۳۶ ساله برزیلی که چلنجر اسبق عنوان قهرمانی خروس وزن می باشد، مبارزه کند.

کیانزاد در مسابقات The Ultimate Fighter: Heavy Hitters Finale که اواخر سال ۲۰۱۸ برگزار شد برابر مِیسی چیاسون با سابمیشن مغلوب شد و نتوانست قرارداد با UFC را به دست آورد. او سپس در خارج از هشت ضلعی موفق شد ایونی رازافیاریسون را شکست دهد. پانی سپس در مسابقات UFC 239 برای نخستین بار مبارزه در قفس یو اف سی را تجربه کرد. او در آن مسابقات با جولیا آویلا مبارزه کرد و پس از سه راند مبارزه مغلوب حریف امریکایی خود شد. او سپس در رویداد یو اف سی مسکو به مصاف جسیکا رُز کلارک رفت و موفق شد اولین پیروزی خود در هشت ضلعی را با رای متحد داوران به دست آورد. پانی کیانزاد اکنون در سومین تجربه حضورش در UFC قرار است با بتی کوریا برزیلی در برزیل مبارزه کند. یک جدال سخت و نفسگیر برای برای مبارز ایرانی.
کوریا دارای رنک ۱۳ دسته ۱۳۵ پوند زنان است. او پس از دو باخت پی در پی برابر هالی هولم و ایرِنِ آلدانا، توانست در رویداد یو اف سی مکزیکوسیتی سیجارا یوبَکنز به پیروزی برسد و اکنون منتظر نبرد برابر کیانزاد است.

مبارزه کیانزاد و کوریا در‌ رویداد UFC 250 بامداد یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۹ و به میزبانی ریو دو ژانیرو برزیل برگزار خواهد شد و مبارزه قهرمانی خروس وزن بین هنری سهودو و ژوزه آلدو تیتر اصلی این رویداد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز