چالش پذیرفته شد!

کریس سایبورگ مبارزه برابر فلیشا اسپنسر را قبول کرد.

19:38 30/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۱۴۳

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، فلیشا اسپنسر فایتر کانادایی و قهرمان دسته پر وزن Invicta FC که به تازگی به سازمان UFC پیوسته در رویداد UFC Fight Night 152 که اخیراً در راچستر نیویورک برگزار شد ، اولین مبارزه خود را انجام داد و موفق شد با سابمیشن مگان اندرسون را شکست دهد.
اسپنسر ۲۸ ساله با کسب این پیروزی به رکورد ۷-۰ رسید و همچنان بدون شکست به کار خود ادامه می دهد. او پس از پیروزی برابر اندرسون در گفتگو با خبرنگار TSN که از او سوال کرده بود آیا تمایل داری با کریس سایبورگ مبارزه کنی چنین گفت: “قطعاً ! مبارزه برابر کریس سایبورگ برای من مایه افتخار است.”

آرون برونِستِتر خبرنگار TSN بخش کوتاهی از این گفتگو را با منشن کردن سایبورگ در توئیتی منتشر کرد و کریس سایبورگ با مطلع شدن از این توئیت به آن چنین واکنش نشان داد: “۲۷ جولای در ادمونتون کانادا. من تنهت یک مبارزه در UFC طی ۱۵ ماه داشته ام. چالش پذیرفته شد!”

اگر چه پاسخ سایبورگ به این چالش مثبت بود اما سوال اینجاست که آیا خود یو اف سی تمایلی برای قرار دادن قهرمان سابق پر وزن UFC برابر فایتری که تنها یک پیروزی در اولین مبارزه اش برای سازمان به دست آورده دارد یا خیر؟! در هر صورت این حق طبیعی فایتر بزرگی چون سایبورگ است که مبارزات بیشتری داشته باشد و فعالتر به کار خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز