اظهارات جدید نیل مگنی!

نیل مگنی در مورد کناره گیری خود از مسابقه ،در اینستاگرام پستی را منتشر کرد.

16:05 25/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۴۹

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، نیل مگنی مجبور شد از یک مسابقه قبلا برنامه ریزی شده با حریف خود ویسنته کناره گیری کند. وی علت کناره گیری خود را آزمایش ناموفق USADA بیان کرد. این فایتر یو اف سی در اینستاگرام از شکست دادن یک تست برای ماده ممنوعه (DiHydroxy-LGD-4033)خبر داد.

این ماده به عنوان یک عامل آنابولیک بر اساس فهرست ممنوعه آژانس جهانی ضد دوپینگ که توسط USADA تصویب شده است، استفاده از آن ممنوع است.
نیل مگنی در صفحه شخصی خود دراینستاگرام در این باره نوشت:”همانطور که بسیاری از شما می دانید، من مجبور شدم از بازی در مقابل ویسنته خودداری کنم،واکنون می خواهم ازاو عذرخواهی کنم، در طول کار ام ام ای من بسیار شفاف بوده ام و نمی ترسم وقتی که اشتباه میکنم اعتراف کنم.در روز شنبه ۱۱ مه ۲۰۱۹ به دلیل ماده ممنوعه ذکر شده، ایمیلی از USADA دریافت کردم. من بطور کلی با آنها همکاری می کنم تا مشخص کنم چگونه این ماده در نمونه مورد نظر پیدا شده است.من همیشه طرفدار برخورد یو اف سی با این گونه مسائل بوده ام و بدون تردید می دانم که همه ی کار ها را بدون هیچگونه کاستی ،مطابق با استانداردهای تعیین‌شده توسط USADA انجام داده‌ام. من به آنها اعتقاد دارم که این وضعیت به موقع حل خواهد شد و من از هر کار اشتباهی پاک خواهم شد”.

او در پایان از همه طرفدانش تشکر کرد و به آن ها اطمینان داد که اجازه نمی دهد جایگاه خود را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز