استکی: علی‌اکبری قفس را به آتش کشید/ در MMA فقط با امیر همکاری می‌کنم

مربی امیر علی‌اکبری معتقد است موفقیت این فایتر حاصل تلاش های شبانه روزی او بود.

10:49 06/شهریور/1401
شناسه خبر: ۷۶۷۲

علیرضا استکی در گفت‌و‌گوی ، در خصوص نخستین پیروزی امیر علی‌اکبری در سازمان وان چمپیونشیپ اظهار داشت: هر برد و باختی قسمت است و ما فقط تلاش می کنیم تا شرمنده مردم نشویم و خداراشاکرم بازگشتم به عنوان مربی امیر با پیروزی همراه بود. باید او را در این ۶ ماه از نظر روحی روانی ریکاوری می‌کردیم تا از فاز باخت خارج شود که خوشبختانه این امر میسر شد.

وی افزود: هرکسی در این موفقیت تاثیر خودش را دارد، اما امیر نقش اول بود و ما هم به او کمک کردیم و امیدوارم روند موفقیت های این تیم ادامه داشته باشد.

مربی امیر علی‌اکبری درخصوص سطح فنی فایتر ایتالیایی گفت: او واقعا فایتر ترسناکی بود و از فیلم های مبارزات قبلی‌اش می‌توان تشخیص داد که امیر چه حریف گردن کلفتی را شکست داد. فکر می کنم همه چیز همانطور که می‌خواستیم پیش رفت و امیر عالی مبارزه را تمام کرد.

استکی با اشاره به اینکه برای تک تک لحظات مبارزه برنامه داشته‌اند، تصریح کرد: تمرین کرده بودیم تا بعد از مشت به سراغ پای حریف برود و مشخص بود که امیر با استراتژی وارد قفس شد. این پیروزی مزد زحمات شبانه روزی او بود و دیدید که فایتر بزرگ ایرانی با اراده آهنینش رینگ را به آتش کشید.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره اینکه آیا حاضر است با سایر فایترهای هم در MMA همکاری کند گفت: در MMA فقط امیر را تمرین می دهم و در بخش بوکس به او کمک می کنم. دنبال اینکه با فایترهای دیگر کار کنم، نیستم چون من خونم برای بوکس می‌جوشد و سرمربی تیم ملی هستم و مطمئن باشید تمام تمرکزم روی کارم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز