الکساندر راکیچ قول پیروزی داد!

راکیچ:”من جیمی مانووا را با ناک اوت یا سابمیشن متوقف خواهم کرد.”

19:12 11/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۲۶۲

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، الکساندر راکیچ باید در مبارزه ای حساس به مصاف یکی از بزرگان یو اف سی، جیمی مانووای معروف برود. راکیچ هرچند در ۱۲ بازی تنها یک شکست را در کارنامه دارد و ۱۰ بازی را پشت سرهم به برتری رسیده است ولی، به نظر می رسد در مقابل جیمی مانووا مبارزه ای سخت را پیش رو دارد.
راکیچ در گفتگو با برخی از رسانه ها از آشنایی خود با سبک جیمی گفته و اعلام کرده است که نحوه مبارزه با مانووا را کاملا می داند.الکساندر راکیچ در مورد سبک مانووا به خبرنگاران گفت:”من می دانم که او چگونه مبارزه می کند‌.جیمی فقط برای ناک اوت کردن حریف به قفس می رود.” راکیج در ادامه در رابطه با نقشه ی مانووا در این مسابقه افزود:”او در این بازی حتما هجومی مبارزه خواهد کرد و قطعا می خواهد با ضربات هوک من را ناک اوت کند و بازی را تمام کند. الکساندر همچنین در مورد استراتژی خود برای مقابله با مانووا گفت:”من برای تمام حملات او آماده هستم.من قبلا کیک بوکسر بوده ام و ایستاده خوب مبارزه می کنم. حتی اگر بازی به زمین کشیده شود،باز هم آماده هستم.”
الکساندر در پایان در رابطه با این سوال که نتیجه مبارزه چه می شود گفت:”جیمی نسبت به سالهای قبلا ضعیف تر شده است.البته من نمی خواهم بگویم که او با هر ضربه ای ناک اوت می شود.اما،من جیمی را در راند دوم با سابمیشن یا ناک اوت متوقف خواهم کردم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز