انتقاد جو روگان از سیستم داوری!

مفسر معروف UFC معتقد است که بخشی از مردم “رِیِس” را پیروز این مسابقه می دانند و همچنین سیستم داوری باید تغییر کند.

18:15 21/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۷۶۵

به گزارش mma.ir ، پس از پیروزی بحث برانگیز جان جونز در مقابل دومینیک ریس، جو روگان مفسر پر طرفدار یو اف سی از داوری در این مبارزه انتقاد کرد و خواستار تغییر سیستم داوری در یو اف سی شد.

روگان در مورد مبارزه جونز و ریس ،اینگونه نظر خود را بیان کرد:” جان یک قهرمان است. منظورم این است که هیچ شکی در این مورد وجود ندارد و شما نمی‌توانید چیزی رو از جان جونز دور کنید. آنچه شما می‌توانید بگویید این است که دومینیک یک نمایش جهنمی را انجام داد. اما جان جونز دور چهارم و پنجم پیروز شد.”

مفسر UFC در ادامه تلنگری به داوری در این مبارزه زد و گفت:” آیا دومینیک ریس او (جونز) را با تصمیم داوران شکست داد؟ واضح است که صدای هو کردن ها را شندیده اید. برخی فکر می کردند که او (ریس) چنین کرد.”

روگان در رابطه با مشکل قضاوت ها در هنرهای رزمی ترکیبی افزود: قضات در MMA همیشه یک مشکل بوده‌اند. هر یک از اعضای کمیسیون ورزشی، قضات خود را دارند، و بسیاری از آن‌ها در MMA هیچ تجربه‌ای ندارند. یک پایان ممکن است همیشه نتیجه نهایی مبارزه باشد، به خصوص زمانی که ورزش‌کاران سطح ممتاز در آن دخیل هستند. اگر قضات نتوانند شغل خود را به درستی انجام دهند، باید با استفاده از افراد سطح بالای آن‌ها جایگزین شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز