اگر جای کانر بودم نیک دیاز را به مبارزه دعوت می کردم!

قهرمان سابق UFC از تمایلش برای دیدن مبارزه کانر مک گرگور و نیک دیاز گفت.

17:15 07/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۲۲۴

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، برنامه مبارزه بسیاری از مدعیان سبک وزن یو اف سی تقریباً مشخص شده ولی درباره حریف بعدی کانر مک گرگور قهرمان سابق سبک وزن همچنان همه چیز در هاله ای از ابهام است.
البته همچنان احتمال مبارزه کانر مک گرگور و جاستین گِیجی همچنان وجود دارد ولی مایکل بیسپینگ قهرمان اسبق دسته میان وزن UFC گویا ایده بهتری برای گام بعدی کانر دارد.
بیسپینگ در پادکست اخیر Believe You Me گفت که یک مبارزه کینه جویانه بین کانر مک گرگور و نیک دیاز برادر بزرگتر نِیت دیاز می تواند گزینه مناسبی برای بدنام ایرلندی باشد.
“من اگر جای کانر مک گرگور باشم ، نیک دیاز را به مبارزه دعوت می کنم. به او می گفتم که من برادرت را شکست دادم حالا نوبت برادر بزرگترشه. زود باش بیا مبارزه کنیم. اگر چه فکر می کنم که نیک دیاز این مبارزه را قبول نمی کند. نمی دانم شما احتمالاً او را در اینستاگرام فالو کرده اید. او بیشتر وقت خود را در لاس وگاس سپری می کند و تمام کاری که انجام می دهد پارتی در کلاب های شبانه است و دختران جوان و زیبا همراه او هستند. چرا باید او برای بازگشت به کیج و مبارزه کردن تمایل داشته باشد؟”
نیک دیاز بیش از چهار سال است که دور از دنیای مبارزات است.آخرین مبارزه او در UFC 183 و به رویارویی او برابر اندرسون سیلوا پادشاه سابق میان وزن بر می گردد که عنکبوت برزیلی با رای متحد داوران پیروز شد ولی به دلیل استفاده از PED توسط سیلوا و استفاده دیاز از ماریجوانا ، نتیجه آن مبارزه به NC (بدون برنده) تغییر یافت.
مک گرگور برابر نِیت دیاز برادر کوچک نیک دو مبارزه انجام داده که حاصل آن یک برد برای دیاز و یک برد برای کانر بوده و همواره صحبت از یک مبارزه سوم بین طرفین وجود داشته است‌ ولی در حال حاضر نیت دیاز قرار است برابر آنتونی پتیس در UFC 241 مبارزه داشته باشد.
آخرین مبارزه کانر مک گرگور هم به اکتبر سال ۲۰۱۸ باز می گردد که با سابمیشن مغلوب حبیب نورماگومدوف شد و از آن زمان به بعد کانر هیچ مبارزه ای نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز