بازنشسته UFC در قفس پلیس

آنتونی جانسون، فایتر بازنشسته ی یو اف سی، طبق آمار دادگاهی در جنوب فلوریدا دستگیر شد.

09:28 22/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۱۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ،جانسون ۳۵ ساله باید بزودی در یک جلسه رسیدگی به محکمه، که قرار است در روز سوم ژوئن در بخش “پالم بیچ”برگزار شود، حضور یابد.
یک زن، که خود را دوست صمیمی جانسون معرفی کرده است، در گفتگو با پلیس مطرح کرد ،که مورد آزار و اذیت جانسون قرار گرفته است.اما جانسون این ادعا را رد کرد و گفت که قصد هیچ صدمه ای را به وی نداشته ام. با توجه به نتایج پلیس، هیج جراحاتی قابل مشاهده نبوده است. اما پلیس معتقد است که در واقع جانسون قصد آزار و اذیت این زن را داشته و این موضوع از دید آنها، تنها دلیل دستگیری وی بوده است.اما مدت دستگیری جانسون، فقط یک روز بود و او با مسئولیت خود آزاد شده است. هر چند این از سوی هواداران قدیمی او دریو اف سی، با واکنش های متفاوتی همراه بود اما، تاکنون پاسخ مناسبی از سوی جانسون به این اظهار نظرها داده نشده است.
آنتونی جانسون که در سال ۲۰۱۷، از دنیای ،هنرهای رزمی ترکیبی خداحافظی کرد، قبل تر نیز به خشونت خانگی متهم شده بود. به دلیل اینگونه مسائل ،یو اف سی در سال ۲۰۱۲ ،خواستار اجرایی کردن حکم منع وی از مبارزات شد ،که پس از سو استفاده از زن دیگر، این حکم به تعویق افتاد ،که آنتونی این اتهامات را به کلی رد کرد و در نهایت توسط یو اف سی کاملا تبرئه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز