بازگشتی در کار نیست!

حبیب ادعاهای وایت مبنی بر بازگشت احتمالی اش به قفس را رد کرد.

14:08 04/بهمن/1399
شناسه خبر: ۶۳۴۴

به گزارش mma.ir ، دِینا وایت رئیس یو اف سی پس از ملاقات اخیرش با حبیب نورماگومدوف خلع عنوان او را تکذیب کرد چراکه معتقد است عقاب باز هم در هشت ضلعی فرود می آید.

اما خود حبیب که دیشب کوچ پسرعمویش در مسابقات یو اف سی فایت آیلند ۸ بود گفته هر اتفاقی هم در مبارزه کانر مک گرگور و داستین پویریر رخ بدهد، باز هم او تمایلی برای بازگشت دوباره به مسابقات ندارد.

“من به نهایت هر چیزی در این ورزش رسیده ام و کسی وجود ندارد که من در حال حاضر بخواهم با او مبارزه کنم. خیلی از مردم دوست ندارند که درک درستی از وضعیت من داشته باشند. من برای خودم تمرین می کنم. اگر من و آنها (سازمان) صحبت می کنم درباره پروژه های کاری ماست و مبارزه کردن در این طرح ها جایی ندارد.”

 

حبیب اکتبر سال گذشته میلادی و پس از غلبه بر جاستین گیجی در رویداد یو اف سی ۲۵۴ اعلام بازنشستگی کرد و گفت که به مادرش قول داده که این آخرین مبارزه او بود و دیگر مبارزه نخواهد کرد.

 “مادرم با ارزش ترین چیزیست که برایم باقی مانده‌. شما نمی توانید من را وادار به کاری کنید که مادرم را ناراحت می کند. من هیچ نقشه ای برای یو اف سی در آینده نزدیک ندارم. من حتی هیچ فکری در جهت آماده سازی خودم برای مبارزه ندارم.”

حالا باید دید که نظر وایت درباره این صحبت های حبیب چیست و آیا این موضعگیری عقاب رئیس را قانع خواهد کرد تا او را از عنوان قهرمانی خلع نماید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز