بازگشت احتمالی برادر برای انتقام از ماسویدال!

دینا وایت فاش کرد که سازمان یو اف سی با نیک دیاز در مورد بازگشتش به هشت ضلعی صحبت کرده است.

17:28 11/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۴۱

به گزارش ‌mma.ir ، تقریبا پنج سال از آخرین باری که نیک دیاز پا به داخل هشت‌ضلعی گذاشت، می گذرد ولی اکنون به نظر می رسد وی دوباره قصد بازگشت به یو اف سی را دارد.
نیک دیاز در ماه فوریه اعلام کرد که هیچ قصدی برای بازگشت ندارد، ولی در ماه نوامبر، آهنگ او تغییر کرد و این اتفاق پس از شکست دادن نیت برادر کوچک‌ترش به خورخه ماسویدال در UFC 244، اتفاق افتاد نیک دیاز به ESPN گفت که او شدیدا علاقه‌مند به مبارزه با خورخه ماسویدال است.طبق گفته دینا وایت، تیم او با دیاز در مورد بازگشت صحبت کرده‌است.اما ، به نظر می رسد وایت آنچنان به بازگشت دیاز خوش بین نیست. او در این رابطه به ESPN گفت که فکر نمی کند که نیک دیاز واقعا بخواهد در یو اف سی مبارزه کند و عشق و شور مبارزه را داشته باشد.وایت در ادامه در مورد شخصیت نیک دیاز گفت که وی عاشق جنگیدن نیست.

دینا وایت در مورد علاقه نیک برای مبارزه با ماسویدال به ESPN گفت که این مبارزه به دیاز بستگی دارد و او بهتر می داند که می خواهد مبارزه کند یا نه! وی همچنین افزود: افرادی هستند که فکر می‌کنم باید به پایان نزدیک شوند،و من فکر می‌کنم باید بازنشسته شوند، چون نمی‌خواهم آن‌ها آسیب ببینند. شاید من احساس می کنم دیگر نمی‌توانند در این سطح رقابت کنند، و کسانی هستند که می‌دانند آیا می‌خواهند بجنگند یا نه؟ آن‌ها باید این تصمیم را خودشان بگیرند. . شما باید در صورتی به اینجا (ufc) قدم بگذارید که ۱۰۰درصد باشید. یو اف سی جایگاه بهترین فایترهای جنگی جهان است که همگی برای کسب قهرمانی آمده اند اگر طرز فکر شما همسو با آنها نیست پس این مکان برای شما جای مناسبی نیست.
با توجه به گفته های دینا وایت به نظر می رسد، وی هنوز به بازگشت نیک دیاز خوش بین نیست و یو اف سی را برای او مکان مناسب نمی داند ولی باید منتظر ماند و دید عاقبت این گفتگو ها چه می شود و آیا نیک میتواند خود را به مبارزه با ماسویدال برساند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز