بازگشت زودهنگام ‘گرگ’ برای سومین مبارزه

چیمائف پس از دو پیروزی در طی ده روز، در رویداد UFC 252 به قفس مبارزه باز می گردد.

11:06 07/مرداد/1399
شناسه خبر: ۵۶۰۲

به گزارش mma.ir ، حمزه چیمائف پس از پیوستن به سازمان یو اف سی اولین مبارزه خود در هشت ضلعی این سازمان را با پیروزی در ۱۵ جولای جشن گرفت. او بعد از این برد همچنان در ‘جزیره مبارزه’ باقی ماند تا دومین مبارزه خود را در فرصت زمانی اندک تجربه نماید و البته موفق شد تا ریس مَکی را هم در راند اول شکست دهد.

پس از این برد، گرگ ۲۶ ساله با انتشار توئیتی از دِینا وایت رئیس یو اف سی برای نبرد سوم اعلام آمادگی کرد و گزارشات حاکی از آن است که وایت هم از این خواسته چیمائف استقبال کرده است.

کِوین لول خبرنگار یاهو اسپورت با انتشار توئیتی در این باره گفت: “با دِینا وایت صحبت کردم و او گفت که چیمائف فایتر خاصی است و می خواهد که ۱۵ آگوست در UFC 252 مجدداً به قفس مبارزه بازگردد. وایت گفت که میخواهد این کار را انجام دهد.”

مچ میکرهای یو اف سی هنوز حریفی برای چیمائف به طور قطعی در نظر نگرفته اند ولی خود چیمائف دو کهنه کار را برای مبارزه سوم خود در نظر گرفته است. دِیمییَن مایا و مایکل کییِسا دو مبارزی هستند که حمزه چیمائف آنها را به مبارزه دعوت کرده است.

رویداد UFC 252 به میزبانی UFC APEX در لاس وگاس برگزار خواهد شد و چیمائف باید برای حضور در آن ویزای امریکا را تهیه نماید. اگر این اتفاق برای او محقق نشود سپتامبر زمان بازگشت چیمائف خواهد بود.

رکورد حرفه ای حمزه چیمائف ۸ پیروزی و بدون شکست است و تمام پیروزی ها قبل از پایان زمان قانونی مبارزه به سود گرگ رقم خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز