بن ایل داریوش: UFC می خواهد من را از عنوان قهرمانی دور نگه دارد

بن ایل داریوش، مدعی سبک وزن UFC احساس می کند علی رغم کسب پیروزی، عمداً او را از دستیابی به عنوان قهرمانی سبک وزن دور نگه می دارند.

19:20 04/آبان/1401
شناسه خبر: ۷۸۳۷

داریوش روز شنبه در بازگشت به UFC 280 با تصمیم متحد داوران، ماتئوش گامروت را شکست داد. این اولین مبارزه او پس از شکست تونی فرگوسن در UFC 262 بود. وی اوایل امسال قرار بود قبل از آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا به مصاف اسلام ماخاچف برود. این مبارزه یک مبارزه حساس بود که برنده می توانست عنوان را مال خود کند. اما، ماخاچف در نهایت «بابی گرین» جایگزین داریوش را شکست داد و سپس با چارلز اولیویرا برای کمربند قهرمانی در UFC 280 مبارزه کرد و او را نیز شکست داد.

با وجود ۸ برد متوالی، داریوش احتمالاً برای تایتل شات (مبارزه برای کمربند) باید کمی بیشتر صبر کند.

الکساندر ولکانوفسکی قهرمان پر وزن UFC، که به عنوان پشتیبان رویداد اصلی UFC 280 حضور داشت، احتمالاً در مقابل ماخاچف برای کسب عنوان مبارزه خواهد کرد و این موضوع باعث می‌شود داریوش در نقطه‌ای متفاوت قرار بگیرد، زیرا به نظر می‌رسد که دینا وایت در بیرون به دنبال رقبای احتمالی برای مبارزه عنوان سبک وزن است.

داریوش احساس می کند که مبارزه با گامروت نمونه ای از برنامه UFC برای دور نگه داشتن او از مبارزه بر سر عنوان این دسته است.

داریوش در طی مصاحبه اخیر با رسانه ها، به این تصور که UFC در تلاش است تا گامروت با مبارزه با وی نامی در UFC 280 بدست اورد، پاسخ داد: که با اطمینان فکر می کنم که اینگونه است.

وی گفت: بدیهی است که آنها نمی‌خواستند من را با پنج نفر برتر مقایسه کنند، و من فکر نمی‌کردم که پنج نفر برتر هم علاقه‌مند باشند، زیرا کسی نام من را نگفت!

فایتر ایرانی الاصل یو اف سی ادامه داد: بنابراین فکر می‌کنم آنها قطعاً تلاش می‌کردند که او [گامروت] را به جمع پنج تیم برتر بیاورند و من را از پنج نفر برتر خارج کنند. من فکر می کنم قطعاً هدف همین بود.

داریوش با اشاره به تلاش سازمان برای دور نگه داشتن وی از کسب عنوان افزود: فکر می‌کنم آن‌ها می‌خواهند من را تا حد ممکن از عنوان قهرمانی دور نگه دارند. نمی‌دانم، من جمعیتی را که آنها می‌خواهند نمی‌آورم، یا به اندازه کافی ببینده ندارم، یا هر چیزی که هست، یا به اندازه کافی از نظر تعامل فعال نیستم. من مطمئن نیستم که آنها به دنبال چه هستند، اما حدس می‌زنم که من مورد نظر آنها نیستم، که خوب است. من کاملا درک می کنم. من دیدگاه متفاوتی نسبت به آنچه آنها انجام می دهند دارم.

داریوش می خواهد در ماه فوریه روی کارت UFC 284 قرار بگیرد تا با اولیویرا یا یکی دیگر از مدعیان برتر روبرو شود. فایت کارت استرالیا احتمالاً شامل مبارزه برنامه ریزی شده “ماخاچف” و “ولکانوفسکی” خواهد بود.

با این تفاسیر و اداعا های این فایتر، بن ایل داریوش ممکن است احساس بی اعتباری کند، حتی اگر او در نهایت به تاج و تخت سبک وزن برسد، اگرچه وی همیشه آماده است تا با همه رقبای خود مقابله کند و از ادعای خود برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر دفاع کند.

از سوی دیگر باید منتظر واکنش دینا وایت و یو‌ اف سی به این ادعا باشیم که به راستی چرا این فایتر هشت ضلعی از «تایتل شات» دور مانده است.

یک پاسخ به “بن ایل داریوش: UFC می خواهد من را از عنوان قهرمانی دور نگه دارد”

  1. سید جواد موسوی فرد گفت:

    با وجود سطح بالای یو اف سی ولی همین مسائل مادی و مبحث بیننده تلویزیونی و موارد تبلیغاتی مدیران و سیاستگذاران این سازمان رو مجبور میکنه سطح فنی رو اولویت دومشون قرار بدن ولی نمیدونن که تماشاگران حرفه ای و باسواد به رشته های رزمی ازین دلقک بازی های یو اف سی خوششون نمیاد و باید دانا وایت بفهمه یو اف سی یک سازمان مبارزه رزمی هست نه سیرک
    زنده باد بنیل داریوش
    زنده باد ایران
    زنده باد گریسی بارا(سازمانی که استاد بنیل داریوش اونجا جوجیتسوبرزیلی رو یاد گرفته)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز